Gå til innhold

More woman, noen som har rukket å prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytter denne opp jeg også!

Jeg har så lite sexlyst! Jeg lett gå 4 månender før jeg vil ha sex å det funker ikke i ett forhold.

Leser at More women skal hjelpe på sexlysten,er det noen som har erfaringer om det faktisk stemmer? :P

Anonymous poster hash: 53950...946

Er det du som er kona til han Mr. Perfect i den andre tråden?

Anonymous poster hash: 0adc8...6b7

Skrevet

Er det du som er kona til han Mr. Perfect i den andre tråden?

Anonymous poster hash: 0adc8...6b7

Hehe nei jeg er singel :)

Men ikke rart det heller når jeg har sååå lite sexlyst.

Men så nå på forbrukerinspektørene programmet å der kom de frem til at dette er kun juks og svindel,at tabelettene har ingen effekt.

Skrevet

More Einan og more men inneholder nøyaktig det samme..

Anonymous poster hash: 6c04f...174

Skrevet

More Einan og more men inneholder nøyaktig det samme..

Woman, skulle det selvfølgelig stå..

Skrevet

Dere damer som ønsker å begynne med bore woman, må virkelig oppdatere dere litt :)
Det eneste som er tilsatt i dette produktet er ulike ureter og krydder. Faktisk så er det akkurat samme ingredienser i More woman og more men,,.. det er baaare for at produsentene skal tjene penger, og hele greia er lureri.. Se på innholdsfortegnelsen og på mengden at det som "liksom" skal hjelpe med fettet, sexlysten og humøret. Det er ikke nok til å gjøre merkbar forskjell. Det dere som velger å nytte seg av produktet oppfatter om endring, er høyst trolig bare placebo effekt.. 

De har f.eks. undersøkt produktet på tv2, om jeg ikke husker helt feil på tv2. hjelper deg! Se episoden, og du komme aaaldri til å kjøpe kapslene.. 

Det eksisterer ikke en pille som gir deg et bedre mentalt og fysisk liv. Det beste du kan gjøre mot deg selv er å endre livsstilen :D

Anonymous poster hash: 0c003...f61
Skrevet

Dere damer som ønsker å begynne med bore woman, må virkelig oppdatere dere litt :)

Det eneste som er tilsatt i dette produktet er ulike ureter og krydder. Faktisk så er det akkurat samme ingredienser i More woman og more men,,.. det er baaare for at produsentene skal tjene penger, og hele greia er lureri.. Se på innholdsfortegnelsen og på mengden at det som "liksom" skal hjelpe med fettet, sexlysten og humøret. Det er ikke nok til å gjøre merkbar forskjell. Det dere som velger å nytte seg av produktet oppfatter om endring, er høyst trolig bare placebo effekt.. 

De har f.eks. undersøkt produktet på tv2, om jeg ikke husker helt feil på tv2. hjelper deg! Se episoden, og du komme aaaldri til å kjøpe kapslene.. 

Det eksisterer ikke en pille som gir deg et bedre mentalt og fysisk liv. Det beste du kan gjøre mot deg selv er å endre livsstilen :D

det eneste tilskuddet for kroppen som er vist å ha positiv effekt er d- vitamin, og omega 3.... vi putter i oss alt for mange kapsler i året, og urinen vår er nok en av de dyreste i verden haha !

Skrevet

Skal ikke ned i vekt vil bare få tilbake sexlysten.

Skrevet

Placeboeffekt eller ikke. Jeg tror det er litt sånn med ulike piller og kremer og alt vi leser om at plutselig finner man noe som virker for seg,- man skal fortsatt være forsiktig med og "selge" det videre fordi vi reagerer ulikt på ulike ting. Ta disse vippeserumene som florere nå! Mange er kjempefornøyd med et,- mens andre har opplevd negativ effekt av samme serum. Begge grupper kan ha opplevd placeboeffekt, men det kan også skyldes at vippene til de det virket på manglet litt av noe serumet har i seg for å bli "maksimale";- mens de med negativ effekt ikke "tåler" noe av ingrediensene???

Selv prøvde jeg XL-Medical extra strength i januar og deler av februar.  Jeg la på meg 6 kilo som IKKE gikk av i fjor i denne perioden. Jobber ekstremt mye fra januar til mai,- og er nok dette kombinert med stress mm som gjør at vekta går opp. Trodde det var jula, men nei. Sluttet med XL etter en pakke,- fordi jeg holdt vekta (hadde ikke gått opp noe i jula) men i løpet av mars og frem til nå så har vekta sakte men sikkert gått opp,- og jeg er snart der jeg var i fjor i denne perioden. Har bestilt meg ny pakke nå og håper og stoppe økningen i det minste,-evt ta av de 3 (+) kilo som er kommet. Jeg gjorde ikke noe annet da jeg begynte med tablettene og har ikke gjort noe annet etterpå heller. Jo, jeg opplevde og veie litt mindre ETTER påske enn før,- men jammen kom den 1,5 kilo på igjen gitt...Som regel er jeg 2 til 3kilo tyngre etter en slik "ferie" (vet jo det er vann det meste, men likevel!!!), men ikke denne gang. Så jeg tror det nok er stress og travel hverdag med dårlig søvn som påvirker kroppen. Og til tross for mye mer mat (og godteri) i påska, så var det null stress, nok søvn og masse trivsel!!!,- og det tror jeg kunne ha påvirket vekta positivt...

Om XL-Medical virker er jeg ikke i stand til og svare på,- men om jeg nå kommer meg ned dit jeg "skal være" i løpet an en liten mnd, så virker den på MEG....Placebo, mulig det, men det driter jeg i om det virker. Og kommer da til og bruke dette middelet hver januar til mai fremover :)

Vil man prøve og føler man har råd, så gjør det ,- sier jeg. Såfremt det ikke er sådd tvil om legitimitet og evt farlige bivirkninger av produktet! Så får man se selv...Man vet aldri....

Må få legge til, jeg er superduper skeptisk til alt av "mirakelkurer" både innenfor hudpleie, sminke, slanking, dietter, supertrening osv.... Denne gang var jeg desperat og det var halv pris :)

Anonymous poster hash: e4ccb...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...