Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Skal jo stabilisere hormonene så alt blir så mye bedre, alt fra pms til hud og forbrenning. Sikkert for godt til å være sant, igjen, men de reklamerer hissig om dagen så noen har kanskje rukket prøve en liten stund alt? Må innrømme at jeg er superlettpåvirkelig av reklame og får lyst til å prøve med en gang Anonymous poster hash: c65b4...b61
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Jeg og. Lurer veldig. Men så er det dette med å proppe seg full av noe som skal påvirke hormonene. Er det så bra tro? Tulle med hormonene, mener jeg...? Anonymous poster hash: d10e0...c18
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Veldig lyst å prøve for alt stemte på meg Anonymous poster hash: 5c65e...505
Lille krøll Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Jeg er igang men ikke prøvd nok for å si noe om det. Men jeg prøver fordi mkn ernæringsfysiolog sier de er veldig bra på nettopp stabiliseringen. Og henne stoler jeg på.
ærlig talt Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg og. Lurer veldig. Men så er det dette med å proppe seg full av noe som skal påvirke hormonene. Er det så bra tro? Tulle med hormonene, mener jeg...? Anonymous poster hash: d10e0...c18 Det skal ikke påvirke hormonen negativt, slik som f. eks p-piller eller andre hormonpreparater. More woman inneholder kosttilskudd (vitaminer, mineraler) som bidrar til at kroppen fungerer bedre, og da også hormonbalansen. Det kan bli hormonforstyrrelser blant folk som ikke får i seg nok vitaminer, mineraler osv. Men, når det er sagt, jeg vet ikke om denne "more woman" fungerer altså Føler man seg frisk skal det vel egentlig være unødvendig å få i seg kosttilskudd.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #6 Skrevet 3. august 2014 Jeg er igang men ikke prøvd nok for å si noe om det. Men jeg prøver fordi mkn ernæringsfysiolog sier de er veldig bra på nettopp stabiliseringen. Og henne stoler jeg på. Dytter denne litt Hvordan går det Lille Krøll? Anonymous poster hash: ddf8e...8f6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #7 Skrevet 3. august 2014 Ja, det fungerer. Mensen er stabil igjen, huden er ikke så tørr og jeg føler meg generelt mer opplagt. Fikk det slik etter to-tre ukers bruk, og merker negativ forskjell dersom jeg kutter det ut. Anonymous poster hash: c0671...22d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #8 Skrevet 3. august 2014 Ja, det fungerer. Mensen er stabil igjen, huden er ikke så tørr og jeg føler meg generelt mer opplagt. Fikk det slik etter to-tre ukers bruk, og merker negativ forskjell dersom jeg kutter det ut. Anonymous poster hash: c0671...22d Jøss, er det sant, eller jobber du for more woman...? Leste et sted at slike kosttilskudd er bortkastede penger. Høres det for godt ut til å være sant, er det som regel det. Men må innrømme at jeg er fristet til å prøve. Anonymous poster hash: d10e0...c18
Gjest MMJ Skrevet 3. august 2014 #9 Skrevet 3. august 2014 Ja, det fungerer. Mensen er stabil igjen, huden er ikke så tørr og jeg føler meg generelt mer opplagt. Fikk det slik etter to-tre ukers bruk, og merker negativ forskjell dersom jeg kutter det ut. Anonymous poster hash: c0671...22d Jøss, er det sant, eller jobber du for more woman...? Leste et sted at slike kosttilskudd er bortkastede penger. Høres det for godt ut til å være sant, er det som regel det. Men må innrømme at jeg er fristet til å prøve. Anonymous poster hash: d10e0...c18 Jeg hørte dette produktet (sammen med mange flere eks. chilli-burn) bare var svada. Som å kaste pengene i sølpa... Eller... leste det vel en plass... VG eller noe sånn.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #10 Skrevet 3. august 2014 Jøss, er det sant, eller jobber du for more woman...? Neida, jeg er en helt vanlig (og skeptisk!) dame i midten av 30-årene. Men dette funket altså for meg. Anonymous poster hash: c0671...22d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #11 Skrevet 3. august 2014 Jøss, er det sant, eller jobber du for more woman...? Neida, jeg er en helt vanlig (og skeptisk!) dame i midten av 30-årene. Men dette funket altså for meg. Anonymous poster hash: c0671...22d Interessant. Kanskje verdt et forsøk da...? Anonymous poster hash: d10e0...c18
Anonym bruker Skrevet 3. august 2014 #12 Skrevet 3. august 2014 Kunne tenkt meg å prøve jeg også... Hva koster de? Anonymous poster hash: 0adc8...6b7
Lille krøll Skrevet 3. august 2014 #13 Skrevet 3. august 2014 Jeg er igang men ikke prøvd nok for å si noe om det. Men jeg prøver fordi mkn ernæringsfysiolog sier de er veldig bra på nettopp stabiliseringen. Og henne stoler jeg på.Dytter denne litt Hvordan går det Lille Krøll?Jeg kjenner forskjell. Mannen sier jeg ser sunnere ut. Og jeg føler meg mer opplagt. Jeg har ikke lyst å slutte ta de enda. Og vekta har begynt å gå nedover etter en periode med woblete rumpa. Anonymous poster hash: ddf8e...8f6
Lille krøll Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Jeg er igang men ikke prøvd nok for å si noe om det. Men jeg prøver fordi mkn ernæringsfysiolog sier de er veldig bra på nettopp stabiliseringen. Og henne stoler jeg på.Dytter denne litt Hvordan går det Lille Krøll? Anonymous poster hash: ddf8e...8f6 Ny oppdatering. Har vært ute og reist og talt helt feil med pillene. Ender med at jeg ikke tok de på 8 dager. Har sjelden blitt så rar. Mye sint, væskefyllt, lettere deprimert, trøtt. Vet ikke om det har en sammenheng men på dag 2 som jeg tok de igjen følte jeg meg mye bedre. Tror aldri jeg kan slutte med disse 😃
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #15 Skrevet 17. august 2014 passer de til oss unge på 27 år også? Anonymous poster hash: 53950...946
Lille krøll Skrevet 17. august 2014 #16 Skrevet 17. august 2014 passer de til oss unge på 27 år også? Anonymous poster hash: 53950...946 Er 28
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. august 2014 #17 Skrevet 17. august 2014 (endret) Jeg og. Lurer veldig. Men så er det dette med å proppe seg full av noe som skal påvirke hormonene. Er det så bra tro? Tulle med hormonene, mener jeg...? Anonymous poster hash: d10e0...c18 Det skal ikke påvirke hormonen negativt, slik som f. eks p-piller eller andre hormonpreparater. More woman inneholder kosttilskudd (vitaminer, mineraler) som bidrar til at kroppen fungerer bedre, og da også hormonbalansen. Det kan bli hormonforstyrrelser blant folk som ikke får i seg nok vitaminer, mineraler osv. Men, når det er sagt, jeg vet ikke om denne "more woman" fungerer altså Føler man seg frisk skal det vel egentlig være unødvendig å få i seg kosttilskudd. Men altså, hvorfor er p-piller og andre hormonpreparat utelukkende negativt, mens m w er positivt? Om du tar p-piller så inneholder de hormoner som gjør til at du ikke blir gravid. Det er som regel årsaken til at du tar dem, da må vel det påvirke positivt? Om stoffskiftet er ulaglig og du må ta tilskudd av thyroxin, så vil jo et tilskudd være positivt? Og negativt motsatt vei selvsagt? Er du diabetiker og tar insulin så er jo dette et hormonpreparat som virker etter hensiktene? Hvordan kan en slik pille vite hva min kropp trenger mer eller mindre av? Endret 17. august 2014 av den perfekte mor
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #18 Skrevet 17. august 2014 Samma det vel,bare de funker Anonymous poster hash: 53950...946
ærlig talt Skrevet 17. august 2014 #19 Skrevet 17. august 2014 Jeg og. Lurer veldig. Men så er det dette med å proppe seg full av noe som skal påvirke hormonene. Er det så bra tro? Tulle med hormonene, mener jeg...? Anonymous poster hash: d10e0...c18 Det skal ikke påvirke hormonen negativt, slik som f. eks p-piller eller andre hormonpreparater. More woman inneholder kosttilskudd (vitaminer, mineraler) som bidrar til at kroppen fungerer bedre, og da også hormonbalansen. Det kan bli hormonforstyrrelser blant folk som ikke får i seg nok vitaminer, mineraler osv. Men, når det er sagt, jeg vet ikke om denne "more woman" fungerer altså Føler man seg frisk skal det vel egentlig være unødvendig å få i seg kosttilskudd. Men altså, hvorfor er p-piller og andre hormonpreparat utelukkende negativt, mens m w er positivt? Om du tar p-piller så inneholder de hormoner som gjør til at du ikke blir gravid. Det er som regel årsaken til at du tar dem, da må vel det påvirke positivt? Om stoffskiftet er ulaglig og du må ta tilskudd av thyroxin, så vil jo et tilskudd være positivt? Og negativt motsatt vei selvsagt? Er du diabetiker og tar insulin så er jo dette et hormonpreparat som virker etter hensiktene? Hvordan kan en slik pille vite hva min kropp trenger mer eller mindre av? Jeg er for så vidt enig med deg. Prevensjon som inneholder hormoner tas jo fordi man ikke ønsker å bli gravid (sånn sett positivt). Men prevensjon inneholder ikke hormoner man mangler slik som når man tar thyroxin og insulin. Thyroxin og insulin tar man fordi kroppen trenger det. Prevensjon tar man fordi man ikke vil bli gravid. Om du ser forskjellen? More Woman appellerer til damer med muffinsmage og liten sexlyst. Noe sikkert mange kvinner kjenner seg igjen i Noen blir dermed "solgt" før de leser noe særlig mer om produktet. De kan "glemme" at årsaken til muffinsmage er dårlig kosthold/uheldig fordeling av fett og at manglende sexlyst kommer av f. eks stress. Mange av disse kvinnene har kanskje god helse og mangler ikke vitaminer og mineraler. Men for de som mangler f. eks sink, så kan det gå utover blant annet sexlyst (More Woman-produktet inneholder sink). More Woman inneholder ikke hormoner, men vitaminer/mineraler som vil påvirke kroppen til å produsere normal mengde hormoner (det er i hvert fall slik jeg skjønner det). Det vil derfor ikke være det samme som å putte i seg hormonpreparater. MEN; Jeg reklamerer ikke for More Woman og har ikke prøvd det selv. Det er mye bedre, mener jeg, å ta en utvidet blodprøve hos legen for å se om man mangler noe. Å bare putte i seg helsekost for å se om det har en virkning blir ukritisk/sjansespill for min del.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #20 Skrevet 17. august 2014 Kan dette funke for meg som har ubalanse i hormoner grunnet pcos? Anonymous poster hash: f3d3e...5ae
Diddels Skrevet 23. august 2014 #21 Skrevet 23. august 2014 Jeg og. Lurer veldig. Men så er det dette med å proppe seg full av noe som skal påvirke hormonene. Er det så bra tro? Tulle med hormonene, mener jeg...? Anonymous poster hash: d10e0...c18 Det skal ikke påvirke hormonen negativt, slik som f. eks p-piller eller andre hormonpreparater. More woman inneholder kosttilskudd (vitaminer, mineraler) som bidrar til at kroppen fungerer bedre, og da også hormonbalansen. Det kan bli hormonforstyrrelser blant folk som ikke får i seg nok vitaminer, mineraler osv. Men, når det er sagt, jeg vet ikke om denne "more woman" fungerer altså Føler man seg frisk skal det vel egentlig være unødvendig å få i seg kosttilskudd. Men altså, hvorfor er p-piller og andre hormonpreparat utelukkende negativt, mens m w er positivt? Om du tar p-piller så inneholder de hormoner som gjør til at du ikke blir gravid. Det er som regel årsaken til at du tar dem, da må vel det påvirke positivt? Om stoffskiftet er ulaglig og du må ta tilskudd av thyroxin, så vil jo et tilskudd være positivt? Og negativt motsatt vei selvsagt? Er du diabetiker og tar insulin så er jo dette et hormonpreparat som virker etter hensiktene? Hvordan kan en slik pille vite hva min kropp trenger mer eller mindre av? Jeg har ikke prøvd More Woman eller noe slikt, men dikk lyst til å svare på spørsmålet ditt. More Woman inneholder ikke hormoner, ergo tuller det IKKE med hormonene. Kosttilskuddet reklamerer med at det skal bidra til en stabilisering av hormonene som kroppen din lager selv ved hjelp av div. mineraler og vitaminer fra urter. Hvorvidt disse urtene kommer til å bidra med noe som helst for ditt individ vites ikke, men siden det selges i Norge vet vi at ingenting disse pillene inneholder kommer til å gjøre deg syk eller hormonforstyrret. Det verste som kan skje er at det ikke virker. Å ta hormontilskudd for stoffskiftesykdommer er noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #22 Skrevet 23. august 2014 Noen som har hørt om placeboeffekten eller??? Anonymous poster hash: 3c689...423
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2016 #23 Skrevet 21. mars 2016 Plukker opp denne tråden igjen. Noen her med mer erfaring og kan oppdatere? Anonymous poster hash: 7cd45...c81
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #24 Skrevet 4. april 2016 dytter denne opp jeg også! Jeg har så lite sexlyst! Jeg lett gå 4 månender før jeg vil ha sex å det funker ikke i ett forhold. Leser at More women skal hjelpe på sexlysten,er det noen som har erfaringer om det faktisk stemmer? Anonymous poster hash: 53950...946
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #25 Skrevet 4. april 2016 Hva inneholder den? Anonymous poster hash: 01b1e...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå