Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Del Skrevet 7. juli 2014 Jeg vil gjerne ha råd eller høre fra andre i samme situasjon. Ønsker ikke å bli dømt nedenom og hjem..dømmer allerede meg selv og min kjære for å ha disse tankene.. Vi har datet/vært en greie i ca 2 år. Min familie er kristne og jeg er allerede sett stygt på da jeg er skilt. (Vold i ekteskapet. Fam vet det ikke). Hans familie er muslimer og ønsker ikke at vi er et par da vi ikke er klare for å gifte oss. Han er også skilt, og har bragt fam skam. (Hun var utro men det spiller ingen rolle for dem). Vi har blitt gravid, ikke planlagt! Nå er vi usikkre på hva som er rett for oss.. Har fått lege time om drøyt 2 uker. Da er jeg etter det jeg har regnet meg frem til ca 10 uker på vei. Jeg er i utgangspunktet imot abort. Han er også det men har vært igjennom det før. Jeg vil gjerne beholde av ren kjærlighet. Han er mer realistisk og ser at det kanskje ikke er rett tidspunkt. Det kan skape stor splid i våres familier. Store muligheter for å bli fryst ut. Ingen av oss ønsker dette!! Tips, råd?? Vi er helt fra oss... Dette burde vært en stor glede...og i blandt glemmer vi oss å snakker om drømmer, koser på magen...Så henter vi oss inn igjen...å må vente på å få snakket med legen... Ta et valg.. Hva skal vi gjøre... Anonymous poster hash: e2f37...114 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144153752-hvordan-velge/
FruMille Skrevet 9. juli 2014 #2 Del Skrevet 9. juli 2014 Hei. Så trist lesning ift fortiden til dere begge Men dette er en kinkig situasjon vil jeg si! Men ut i fra det du skriver, så har ikke dere noe med familiene deres å gjøre nå? Uansett så er det deres valg, men til syvende og sist DITT valg. Det er kun du som vet innerst inne hva som er riktig for deg! Kan du se for deg en framtid med din nåværende kjæreste og et barn med han. Hvis ikke, kan du se for deg en framtid som alenemor hvis ikke han vil? Det jeg pleier å svare på slike tråder der noen er i tvil om de skal beholde eller ikke, er at dette er noe du må finne ut av selv, ingen kan fortelle hva som er riktig avgjørelse for deg! Ønsker deg masse lykke til uansett valg! God klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144153752-hvordan-velge/#findComment-146502637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå