Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan svare deg jeg, men vet ikke om jeg kan svare på selve det du spør om ;)

Ut i fra det du skriver, så ja, det kan godt være at det er mensen på gang nå! Det er mange som ikke får igjen mensen etter endt prevensjon, da deriblant deg siden du har ventet i syv mnd! Det kan godt være at du vil blø noen dager, for så ikke blø, og så blø igjen før syklusen vil stabilisere seg! Dette med hormonpreperater er noe dritt, det f.cker opp kroppen rett og slett :(

Selv har jeg ikke erfaring med sprøyten, men piller. Jeg er en av de heldige der syklus stabiliserte seg med det samme jeg sluttet! Håper at du kommer i gang med syklusen sånn at du får kontroll over kropp og syklus :)

Lykke til :)

Jeg kan svare deg ang. p-sprøyten.

Det er 3 år siden jeg sluttet på den driten og kroppen er ikke i orden enda. Har ikke fått tilbake mensen og eggløsning.

Sliter skikkelig med å bli gravid. Er under utredning nå.

Den sprøyta burde vært forbudt!

Kjenner flere andre som sliter med det samme. En vennine brukte 5 lange år på å komme tilbake til normalen.

Anonymous poster hash: d2f9e...6af

Jeg kan svare deg ang. p-sprøyten. Det er 3 år siden jeg sluttet på den driten og kroppen er ikke i orden enda. Har ikke fått tilbake mensen og eggløsning. Sliter skikkelig med å bli gravid. Er under utredning nå. Den sprøyta burde vært forbudt! Kjenner flere andre som sliter med det samme. En vennine brukte 5 lange år på å komme tilbake til normalen. Anonymous poster hash: d2f9e...6af

Huff stakkar deg, 3 år er ganske drøyt ja :( jeg lurte også på å ta sprøyten da jeg skulle begynne på prevensjon, men legen min anbefalte det ikke, da man ofte kan oppleve det du må igjenom nå! Så her ble det pillen i stedet, og den var for såvidt greit den, gjorde jobben sin. Det som er dritt nå etter at jeg sluttet for 7 mnd siden, er at trynet og ryggen ser ikke ut pga myyyye kviser, forferdelig skjemmende :( men jeg skal ikke klage siden syklus stabiliserte seg med det samme og jeg ble gravid etter 3 mnd (mistet dessverre i MA for noen uker siden da:( )

Håper at du får hjelp snart og at du vil bli velsignet med en liten spire <3

Klem til deg

Ja den sprøyta skulle aldri blitt satt :-( ikke kommet noe mer nå heller, og ingen mens aktige smerter. Føler jeg har mistet mensen, ikke hatt et eneste tegn til friskt blod på så lenge :o hmm.. Fått legitime i morgen, så da kan jeg jo forhøre meg litt om hva jeg skal gjøre videre :-)

Annonse

Jeg kan svare deg ang. p-sprøyten. Det er 3 år siden jeg sluttet på den driten og kroppen er ikke i orden enda. Har ikke fått tilbake mensen og eggløsning. Sliter skikkelig med å bli gravid. Er under utredning nå. Den sprøyta burde vært forbudt! Kjenner flere andre som sliter med det samme. En vennine brukte 5 lange år på å komme tilbake til normalen. Anonymous poster hash: d2f9e...6af

Huff stakkar deg, 3 år er ganske drøyt ja :( jeg lurte også på å ta sprøyten da jeg skulle begynne på prevensjon, men legen min anbefalte det ikke, da man ofte kan oppleve det du må igjenom nå! Så her ble det pillen i stedet, og den var for såvidt greit den, gjorde jobben sin. Det som er dritt nå etter at jeg sluttet for 7 mnd siden, er at trynet og ryggen ser ikke ut pga myyyye kviser, forferdelig skjemmende :( men jeg skal ikke klage siden syklus stabiliserte seg med det samme og jeg ble gravid etter 3 mnd (mistet dessverre i MA for noen uker siden da:( )

Klem til deg

Takk tinem- den klemmen trang jeg :) det er forferdelig tungt! Håper vi vil lykkes med tiden, selv om jeg begynner å gå tom for håp.

Masse lykke til HI - det er bare å komme seg til legen så fort som mulig å få hjelp :)

Anonymous poster hash: d2f9e...6af

Klem til deg

Takk tinem- den klemmen trang jeg :) det er forferdelig tungt! Håper vi vil lykkes med tiden, selv om jeg begynner å gå tom for håp.

Masse lykke til HI - det er bare å komme seg til legen så fort som mulig å få hjelp :)Anonymous poster hash: d2f9e...6af

Ikke gi opp min venn, selv om jeg absolutt forstår deg veldig veldig godt! Ikke det at det er noen trøst, men som tidligere nevnt så er det maaaange som har denne type bivirkning av p-sprøyten, og som hun over her skrev så gikk det hele 5 år før en spire satt! Det er klart at dette er forferdelig lang tid å vente, men det skjedde jo :)

Jeg har troen på deg, og plutselig sitter spiren før du vet ordet av det:)

Nok en god klem til deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...