Gå til innhold

hvor lenge brukte din baby str 56?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er bare 5 uker og noe av tøyet i 56 begynner allerede å bli litt smått. Hun er gødt til termin med gjennlmsnittlig str men nå tror jeg hun vokser veldig fort for 62 er jo 2-4 mnd str. Gir jeg for mye mat da eller?

Anonymous poster hash: d0b08...665

Skrevet

Brukte 50 da hun var født og det var for stort. 56 brukte hun da hun var ca.2-3 mnd.

Anonymous poster hash: 6d3c3...8fe
Skrevet

Første brukte 50 i 1 mnd og 56 i 1 mnd. Yngste brukte 50 i ei veke og 56 i 2-3 veker. Ca samme lengde og vekt.

Skrevet

Brukte knapt 56, par uker maks, raskt over på 62, 68 har vi nesten ikke brukt, 74 en liten stund, nå bruker vi 80 (han er 8 mnd). Stor v fødsel, 4460 gram. Tror ikke klesstørrelsen skal veies opp mot mat, babyer skal spise og vokse, se på trivsel! Klesstørrelsen spiller ingen rolle, både klær og barn er forskjellige ;)

Anonymous poster hash: 7b5ab...d09

Skrevet

Ikke bekymre deg for om du gir for mye mat, barnet vokser ikke i gigafart av den grunn. De vokser i rykk og napp, her har 50 vært noen uker, 56 noen uker, 62 en mnd.. Barna mine vokste fort som veldig små, tror ikke det er fordi de fikk for mye pupp..

Anonymous poster hash: 48cd3...2d2

Skrevet

De fleste vokser ut av 56 (om det noensinne har passet) i løpet av de første 3-6 ukene. Veldig mange starter på 62. Så jenta di er på ingen måte for stor, og skal iallefall ikke slankes, om det var det du egentlig lurte på.

Skrevet

Par uker tror jeg..Gikk rett over på 68 og brukte det leenge følte jeg. Så 74, og så var det plutselig 80.

Anonymous poster hash: 3a312...b02
Skrevet

Babyen min er 4,5 mnd og bruker fortsatt en del bodyer og noen bukser i 56.. tror det er veldig store forskjeller. Kommer også ann på hvor man handler.

Anonymous poster hash: 05c36...01d

Skrevet

Her startet hun på 50 som hun brukte i nesten 6 uker. 56 hoppet hun vel egentlig rett over (str som vi hadde masse klær i :P) og brukte 62 ganske lenge.

Nå er hun 10 mnd og bruker 74/80, og er så gjennomsnittlig som det er mulig å komme.

Ikke bruk tid på å tenke på det engang, forskjellige merker varierer også veldig i størrelsen.

I noen merker kan fremdeles 68 passe, og i andre merker må hun faktisk ha 86... ;)

Skrevet

Til hun var seks mnd :-)

Anonymous poster hash: dbd6e...1e6

Skrevet

Tja, en ukes tid kanskje. Når han var fire uker måtte han i str 62.

Skrevet

Min lille på to mnd bruker enda noe i 50, men det er ikke mye lenger det går. Starta med 48 og det svømte han i :P

Skrevet

Mine barn har vært 53 og 54 cm ved fødsel, og 4,7 og 4,9 kg, så str 56 brukte vi ikke lenge gitt ;)

Anonymous poster hash: 9a72b...ac1
Skrevet

En uke

Anonymous poster hash: d6067...309

Skrevet

1 uke 50 og 2 uker 56,var 3 uker når han begynte på 62, egentlig bortkastet og kjøpe 50 og 56

Skrevet

Aldri på noen av de ☺

Eldste var lita da ho kom ut, så brukte str 48. Som hun omtrent druknet i. Var en stund innom str 50, og så plutselig var hun str 62. Minstemann kom ut, og gikk rett inn i str 62. Var kanskje innom str 56 de dagene vi var innlagt. Han har alltid vokst noe helt vanvittig. Blir straks 2 år, og bruker str 98/104. Og den str må pakkes bort til høsten ☺

Mitt poeng er, barn er ulike. Det er ikke mange som følger klesstørrelsene slavisk.

Skrevet

min brukte 56 i 5 uker kanskje? 50 brukte han aldri.

samme med jenta mi.

Skrevet

Brukte 50 til ca 3 mnd, 56 til ca 6 mnd, 62 til ca 10 mnd og 68 er vi på nå ved 13 mnd. Bruker bittelitt i 74, men det er feks klær fra name-it og de er veldig smale og små.

Anonymous poster hash: d69fd...265

Skrevet

Jeg husker ikke helt. Men ganske lenge. Hun var liten ved fødsel og har vært det siden

Anonymous poster hash: b30de...48a

Skrevet

Bra tema, for jeg lurer litt også. Min gutt på 5 uker bruker 62-68😊 Var helt på gjennomsnittet da han ble født, men 56 ble kun brukt i 2 uker.

Anonymous poster hash: f8e21...bd8

Skrevet

Rett i 62. Er 6 mnd nå og bruker 74-80.

Anonymous poster hash: 1156b...6da

Skrevet

Husker ikke nøyaktig hvor lenge hun brukte det, men kom vel frem til at str 50, 56 og 62 brukte hun i gjennomsnitt 3 uker hver.. etter der har størrelsene vart litt lenger

Skrevet

Hun er tre uker snart, og bruker det fortsatt. Har brukt det siden fødsel, men tipper det må legges bort om ikke alt for lenge:-)

Skrevet (endret)

Hun brukte 50 de 2 første mnd. Så var det både 50 og 56 fra 3 mnd og frem til ca 4/5 mnd, så hun brukte vel 56 ca 2 mnd

Endret av Bustetroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...