Gå til innhold

Dere som lager Toro lasagne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye væske har dere i?

Det står 7,5 dl melk og 5 dl vann på pakken, men da blir det jo suppe? Jeg har kun i melken pluss kanskje bittelitt vann.

Man skulle ikke tro det var mulig å gjøre feil med Toro, men tydligvis klarer 'noen' det.

Anonymous poster hash: aae6e...794

Fortsetter under...

Skrevet

Fordi Toro lasagnen er dårlig.

Bruk knorr.

Anonymous poster hash: a123c...1a2

Skrevet

Fordi Toro lasagnen er dårlig.

Bruk knorr.

Anonymous poster hash: a123c...1a2

Tusen takk!

Svært hjelpsomt når jeg står her med Toro.

Skrevet

Det er jo det som skal i familiepakken.. Det blir jo ikke for mye da vel? :)

Anonymous poster hash: 6cf6e...6a8

Skrevet

Passet du på å bruke alle pastaplatene? Lar man være å bruke alle så blir det for vått...

Anonymous poster hash: cde2c...b48

Skrevet

Men du må jo la sausen koke en stund, slik at den blir tykkere.. Visst ikke så vil den bli helt flytende ja.

Anonymous poster hash: 2e303...364

Annonse

Skrevet

Jeg bruker 7-9 dl melk, avhengig om jeg lager til oss fire eller flere. Dropper vannet. Den blir alltid kremete og superdigg:)

Anonymous poster hash: d4601...d88

Skrevet

Lager nøyaktig som det står på pakken, har jeg noe tomat eller paprika som bør brukes opp går det også i gryta. Blir slettes ikke suppe, sausen bør være ganske tynn for at lasagnen ikke skal bli for kompakt. Pastaen tar til seg mye vann når den sveller.

Anonymous poster hash: 5f1f5...d92

Skrevet

Det skal jo koke en stund, og da reduseres sausen.

Skrevet

Jeg koker den lenge, men har ikke brukt alle pastaplatene 😜 er nok der qluet er😄

Nå står den i ovnen med 8 dl melk og to lag pastaplater. Skal prøve deres tips neste gang.

Takktakk.

Hi

Skrevet

Byt ut vannet med melk eller fløte & la det koke en stund. Jeg lar det små koke i 15-20 min da blir den kjukk å god. + at vi har masse grønnsaker i. Erter, gulletøtter, paprika, bønner ++ blir kjempe godt

Skrevet

Bruker ca.2dl med vann og 3 dl. med melk i Toro lasagne.

Anonymous poster hash: d9ae2...fcc
Skrevet

Jeg skal å lage Toro lasagne nå :D

Bruker ikke alt av melk og vann som det står. Reduserer litt. Ikke bruker jeg alle platene heller.

Anonymous poster hash: d2ef0...54a

Annonse

Skrevet

Grunnen til all vesken er vel for at pastaplatene skal bli myke?

Skrevet

Hvorfor bruke ferdig pakker i det hele tatt. Er jo bare å brune kjøttdeig med løk, krydder noen dl buljongvann og en tomatboks så har du sausen. Lasagneplater kjøper man utenom, og legger ost på toppen. Vips så har man en lasagne uten tilsettningstoffer som er laget fra bunn. Mye enklere a gitt.

Anonymous poster hash: 59ea3...254
Skrevet

5 dl melk og 2 dl vann:-)

Anonymous poster hash: ea00a...00a

Skrevet

Hvorfor bruke ferdig pakker i det hele tatt. Er jo bare å brune kjøttdeig med løk, krydder noen dl buljongvann og en tomatboks så har du sausen. Lasagneplater kjøper man utenom, og legger ost på toppen. Vips så har man en lasagne uten tilsettningstoffer som er laget fra bunn. Mye enklere a gitt.

Jeg bare nyter sånne som deg!

Hvordan kan det bli enklere å lage fra bunnen enn å klippe opp en pose?

Skrevet

Jeg bruker helmelk, og koker det til den er mer som en gryte ;) blir knallgod!

Anonymous poster hash: c8998...90b

Skrevet

Du glemte bechamelsausen, men bortsett fra det er jeg enig i at det er veldig enkelt (kanskje ikke enklere enn pose men ikke så mye vanskeligere) Det er i alle fall MYE bedre!

Anonymous poster hash: 1c54c...e21

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Bruker alltid riktig mengde melk og vann, ikke alltid jeg bruker alle platene heller. Har oppi hakka hvitløk og lasagnen blir megagod.

Den ene gangen den ble stående en time før vi spiste den, var den enda bedre :)

Skrevet

Hjemmelaget lasagne er jo bare så utrolig godt. Ferdig smaker ikke godt. Og det er faktisk superenkelt.

Anonymous poster hash: e6cf0...c0b
Skrevet

Bruker også alltid rett mengde væske. Den blir jo supergod! Når man har spist 2/3 av skåla er det null væske igjen, og det er tørr lasagne, ikke like godt! Skal være litt saus!

Anonymous poster hash: d27df...4aa

Skrevet

Gjør alltid sånn som det står på pakken. Har aldri opplevd at den har blitt for bløt.....

Anonymous poster hash: c4ed3...ec6
Skrevet

Til familiepakken bruker jeg all væsken som står, alle lasagneplatene og en pakke kjøttdeig og en pakke karbonadedeig. Da blir den passelig, men bare en pakke kjøttdeig blir den for tynn.

Anonymous poster hash: 06faa...48d
Skrevet

Lager alltid hjemmelaget.

Anonymous poster hash: 7376f...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...