Gå til innhold

Hva kan jeg henge ut for å bli kvitt skjærer og måker?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har flytta inn på terassen, og jeg er så lei! Holder på å male huset, men de driter jo overalt!! Nå var de omtrent inne i gangen, de eier jo ingen skam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med fyrverkeri, kinaputter eller kruttlapper? Godt gammeldags fugleskremsel? :)

Skrevet

gå på lekebutikken og kjøp et par plastslanger.  dander de gjerne på rekkverket. and birds be gone!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

gå på lekebutikken og kjøp et par plastslanger.  dander de gjerne på rekkverket. and birds be gone!

er det sant?

Skrevet

ja, faktisk!  jeg har en i toppen av masten på båten min, og et par på dekk.  har ikke vært en måkeklatt å se siden :-)

uglestatuer skal vist også være tingen - men det har ikke funket like bra (ikke i det hele tatt, egentlig)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ja, faktisk!  jeg har en i toppen av masten på båten min, og et par på dekk.  har ikke vært en måkeklatt å se siden :-)

uglestatuer skal vist også være tingen - men det har ikke funket like bra (ikke i det hele tatt, egentlig)

Takk! Naboen har en ugle, og de har ikke sett noen fugler siden (skal sies at jeg ikke har sett noen der før den ugla kom opp heller)

Vi har jo minsten ute på terassen hele dagen, og han får mat og ymse der, så det er jo sånn sett et godt bytte for dyra. Men det er min terasse, jeg har bygd og betalt den, og nå vil jeg male den uten at de kreka skal bæsje ned alt før malinga har tørka! Jeg vil og spise middag der uten at de kretser rundt meg...driti ned hele paviliongen har de gjort og :(

slange skal testes!

Skrevet

Synes mitt forslag bør testes ut. Uansett er det alltid festelig med ting som sier bang :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Synes mitt forslag bør testes ut. Uansett er det alltid festelig med ting som sier bang :D

Haha, ja det hadde vært noe. Tror det holdt med den dagen jeg sto halvveis ut vinduet og husja på de til naboenes store fryd. Ikke like kult når de bare kikket opp på meg og IGNORERTE meg, mens de kosa seg med søpla. Dette må i så fall bli en jobb for mannen!

Skrevet

er det sant?

Ja, det funker som bare det! Pass på å legge en på taket også så de ser den fra alle vinkler (husk å feste den for vinden)

Skrevet

jeg har en levende ulge på terassen min. men han er der bare om kvelden og bare for å kjefte opp fruen som er ute og jakter mus til ham.  men han er nok litt vanskelig å låne bort :-)  (flott type - 60cm høy)

fortell hvordan det funker med slage i gilde farver, da :-)

Skrevet

Haha, ja det hadde vært noe. Tror det holdt med den dagen jeg sto halvveis ut vinduet og husja på de til naboenes store fryd. Ikke like kult når de bare kikket opp på meg og IGNORERTE meg, mens de kosa seg med søpla. Dette må i så fall bli en jobb for mannen!

Jeg har sertifikat i pyroteknikk - aldri turt å bruke det, da ... hehe ... Lyst på besøk?

Et par veltettede champagnekorker inn i flokken gjør sikkert også vei i vellingen ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har sertifikat i pyroteknikk - aldri turt å bruke det, da ... hehe ... Lyst på besøk?

Et par veltettede champagnekorker inn i flokken gjør sikkert også vei i vellingen ;)

Jeg kjøper champagne, du skyter! Deal!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

skal kjøpe noe slanger å kveile rundt terassen (gud, så vakkert vårt nymalte, flotte hus kommer til å bli) Så får vi se om det gjør susen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...