Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 Hilsen en frustrert mamma som er usikker ang hva spillet angår. Anonymous poster hash: a3c8b...9f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Min mann spiller det. Det er et krigsspill, som går ut på å drepe folk. Vet ikke om alle c.o.d spillene har 18årsgrense, men det mannen spiller nå har det. Han er da en agent som ser tilbake på oppdraget sitt, og det handler om terrorister, tortur og blind vold. Det er veldig grafisk og blodig. Dette er ikke noe for 13åringer. Aldersgrenser er der av en grunn. Anonymous poster hash: 86b3f...717
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Nå er ikke sønnen min så stor enda. Men vi følger aldersgrenser på kino, å da også for spill. En på 13 år burde ikke spille dette. Det er 18 år som hun over sier. Det er det en grunn til. Anonymous poster hash: 38c75...50f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Det heter call of duty ghost.Aner ikke om det er noe forskjell Anonymous poster hash: a3c8b...9f5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Ikke aktuelt! Hvorfor ikke!?! Du som forleder skal vite hva spillene barna dine spiller går ut på! Anonymous poster hash: 10095...dcb
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Nei, selvsagt ikke. Og det burde ikke være behov for å forklare begrunnelsen.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Jeg har slitt ned dette dilemmaet i 5 år. Nå er han 15. Jeg begynner å slippe litt på "hurpe"greia Jeg mener disse spillene er idioti for alle som ikke er ferdigvokst i hodet. Nå har han selv kjøpt GTA.. føler det er litt snillere..(?) Men COD henger enda som en sky over hodet konstant. Og dere som ikke hr barn på denne alderen - ikke svar engang! Dere vet ikke før dere får erfaring med ungdom.. Det er ikke 1 eller 2 i klassen som har COD, bare min som ikke har! Til og med staten(sliter på skolen) mener vi må jenke litt på hurpetverregreia vår mot COD.. Men holder stand enda, - såvidt.. Anonymous poster hash: 35e74...2f1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #8 Skrevet 6. juli 2014 Nei, selvsagt ikke. Og det burde ikke være behov for å forklare begrunnelsen. Åjaså? Du svarer i andre tråder, men ikke i tråden hvor du oppførte deg som en arrogant hurpe? Interessant... Anonymous poster hash: 37666...34c
PrinsesseHengepupp Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 Nei, selvsagt ikke. Og det burde ikke være behov for å forklare begrunnelsen. Åjaså? Du svarer i andre tråder, men ikke i tråden hvor du oppførte deg som en arrogant hurpe? Interessant... Anonymous poster hash: 37666...34c Arrogant Hurpe is my middle name. Send meg en pm så kan vi snakkes <3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Nei, selvsagt ikke. Og det burde ikke være behov for å forklare begrunnelsen. Åjaså? Du svarer i andre tråder, men ikke i tråden hvor du oppførte deg som en arrogant hurpe? Interessant... Anonymous poster hash: 37666...34c Arrogant Hurpe is my middle name. Send meg en pm så kan vi snakkes <3 Tror ikke det. Tviler på at du har mye å tilføre, uansett. Anonymous poster hash: 37666...34c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Nei, selvsagt ikke. Og det burde ikke være behov for å forklare begrunnelsen.Åjaså? Du svarer i andre tråder, men ikke i tråden hvor du oppførte deg som en arrogant hurpe? Interessant... Anonymous poster hash: 37666...34c Arrogant Hurpe is my middle name. Send meg en pm så kan vi snakkes <3 Tror ikke det. Tviler på at du har mye å tilføre, uansett. Anonymous poster hash: 37666...34c Hehe, tenk om du måtte røpe nicket ditt nei, da er det nok tryggere å trekke seg fra hele diskusjonen med et patetisk lite forsøk på hersketeknikk. Anonymous poster hash: 52880...6e2
Englenemine Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Selvfølgelig skal du ikke la en 13 åring spille skyte/ drepe spill med 18 el 15 års aldersgrense . Det skjønnner du selv..... Og ingen unnskyldning og bortforklaringer og grunner han kommer med er gode nok.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 En 13 år gammel gutt skal selvsagt ikke spille COD ghosts! Anonymous poster hash: 17818...a98
PRobert Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Nei. Guffent spill, kan ikke fatte og begripe hva en trettenåring skal få ut av noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Flotte mødre som lar barna sine spillere de spillene må jeg si... Er en grunn til at det må vises gyldig id ved kjøp av disse spillene. Ungene lærer tross alt å drepe på strategisk vis. Spiller spillene selv og mine barn får fint vente til de er gamle nok! Anonymous poster hash: 2a2e8...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå