Gå til innhold

Hjelp, dette er vanskelig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ella Eleonora synes jeg er absolutt finest. Flott navn:) Eventuelt Ella Elenore, som hun over foreslår, eller Ella Leonore. Tenker litt at Ella er kortnavn av Eleonora, så føler det er litt dobbelt opp. Men pent, uansett:)

Cloe Cathinka er helt ok, men Cloe er litt rart på norsk.

Vigdis Vendela synes jeg lite om. Det kan hende det blir annerledes i den kommende generasjonen, men hvis jeg het Vigdis ville jeg vært flau og sint på mine foreldre. Ville kun brukt Vendela, og aldri sagt til noen at jeg het Vigdis også. Og gruet meg til alle opprop. Vendela synes jeg heller ikke er særlig fint, likner litt på vendetta. Men det er ellers ok lyd, og helt greit.

Så av de to: Cloe Cathinka, helt klart. Koselig med oppkalling, men viktig at barnet trives med navnet sitt også. Men det er klart at navnesmaken endrer seg fra generasjon til generasjon. :)

Anonymous poster hash: e1a54...a66

Ville valgt Ella Eleonora. Vigdis Vendela syns jeg klinger veldig dårlig. Vet ikke helt hva som gjør det, men det blir veldig tungt å si. Kanskje det at begge begynner på V... Syns Cloe Cathinka også klinger litt dårlig... Syns feks. Clara Cathinka hadde vært bedre... Syns navnene generelt sett er fine, er bare ikke så glad i kombinasjonene.... Jeg tror Vigdis Eleonora hadde vært mye penere, men da får dere ikke to navn som begynner på samme bokstav, sånn om det var meningen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...