Gå til innhold

Dere som har venninner som sier de IKKE vil ha barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får vel gjøre som man vill.

Men jeg synes allikevel barn er det som er viktig her i livet. Og så lenge man ikke har noen barn kan man ikke være uenig i det. De uten barn går glipp av den største kjærligeten av alle. Stakkars ....

Drikke gode viner på voksenturer og sånnt får jeg gjøre når jeg blir gammel. Nå driver jeg med noe mye mer morsomt og viktigere!

Anonymous poster hash: 53d2b...2a3

Arrogante kjerring. Det er deg det er synd på som har et så snevert syn på ting.

Frivillige barnløse er de lykkeligste viser forskning. Hva som er viktig er individuelt! 

Anonymous poster hash: 3aef3...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her.

Valgte å sende en litt streng mail til de andre tre. Sa i fra hva jeg mente, hvordan hun andre opplevde dette og at de ikke kunne fortsette å presse sine valg på andre. Jeg oppfordrer dem til å si unnskyld.

Ble mye chatting på face men tror jeg fikk de til å forstå.

De lovet å beklage i allefall så får jeg se.

Takk for at dere ville svare. :-)

Anonymous poster hash: 492bd...d8e

Skrevet

Man får vel gjøre som man vill.

Men jeg synes allikevel barn er det som er viktig her i livet. Og så lenge man ikke har noen barn kan man ikke være uenig i det. De uten barn går glipp av den største kjærligeten av alle. Stakkars ....

Drikke gode viner på voksenturer og sånnt får jeg gjøre når jeg blir gammel. Nå driver jeg med noe mye mer morsomt og viktigere!

Anonymous poster hash: 53d2b...2a3

Arrogante kjerring. Det er deg det er synd på som har et så snevert syn på ting.

Frivillige barnløse er de lykkeligste viser forskning. Hva som er viktig er individuelt!

Anonymous poster hash: 3aef3...a72

Ikke gi trollet mat nå da. ;-)

De lever for å kunne forsøpple seriøse tråder.

Skrevet

Jeg har etpar, kjenner også ei i syttiårene som aldri ville ha barn. Nå er all annen familie død og hun angrer på valget.

Mine venninner er tydelige på at de bare vil være tanter, de elsker begge barn, men det holder med andres. Så de er ekstratanter for mine :) vi snakker mest om annet enn barn når vi er sammen. De kommer ofte på besøk til mine barn også, det blir ikke bare i barnefrie omgivelser.

Anonymous poster hash: 392aa...813

Skrevet

Jeg har to venninner som ikke vil ha barn. Vi nærmer oss førti, så tror neppe de kommer til å ombestemme seg. Hun ene har giftet seg med en som heller ikke vil ha barn, og hun andre har funnet seg en skilt mann som har et barn fra før.

Det ville aldri ha falt meg inn å prøve å frelse disse venninnene mine med hvor fantastisk det er å ha barn. De er selvstendige, kloke damer som utmerket godt kan ta sine egne beslutninger. De har selvsagt nå en helt annen frihet til å reise på kjæresteferie, gå på konserter, sitte i fred på restaurant, sove lenge i helgene osv enn det jeg har. Jeg vil jo selvsagt ikke bytte bort ungene mine, men kan fint se at det er for- og bakdeler med begge måter å leve livene sine på. Mitt liv er på ingen måte fasiten for hva som er best for andre.

Skrevet

HI her.

Valgte å sende en litt streng mail til de andre tre. Sa i fra hva jeg mente, hvordan hun andre opplevde dette og at de ikke kunne fortsette å presse sine valg på andre. Jeg oppfordrer dem til å si unnskyld.

Ble mye chatting på face men tror jeg fikk de til å forstå.

De lovet å beklage i allefall så får jeg se.

Takk for at dere ville svare. :-)

Utrolig flott gjort av deg Hi :)

Anonymous poster hash: c8e91...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...