Gå til innhold

Uke 33 og spark rett over navlen og ut på siden.. Hvordan tror dere babyen ligger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også spark på samme sted, er 33+5. Mini sitter med hode på venstre side, sete ned og bena oppover som i et rent seteleie ( http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/barn_seteleie.php ) Noen ganger har babyen snudd seg rundt tror jeg, for da er spark helt oppe i ribbena på høyre side. Synes det er ganske lett å kjenne hodet, og når det er så langt oppe tenker jeg seteleie i alle fall. Men jeg er absolutt ingen ekspert!!

Slik satt min også på forrige ul så sitter vel fortsatt slik kan det høres ut som ❤️ Får bare vente og se til neste kontroll :) takk for svar iallefall :)

Anonymous poster hash: 7197b...596

Er i uke 38 og min lille beveger også føttene sine rett over navlen innimellom, men hodet er festet. Vi har faktisk sett en hel fot med tær i området over navlen (Ca. 5cm over) :) De små er jo så myke og kan ha føttene helt oppe ved ansiktet. Du har fortsatt mange uker så ikke bekymre deg, din lille ligger nok helt fint.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...