Gå til innhold

Juli jenter? Eller kun ferie jenter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis få satt inn to eskimoer denne uken. Var på ul forrige uke hvor folikkelen ikke var stor nok, så håpe virkelig den har vokst seg stor nok til tirsdag slik at jeg rekker klinikken før sommerstengt :)

Har resten av gjengen sommerfri eller at klinikken har fri blir vel mer riktig å si :)

Skrevet

Jeg har ufrivillig pause til oktober/nov. pga ventetid på forberedende operasjon. Du er heldig som har sjansen også i sommer:-) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg har ufrivillig pause til oktober/nov. pga ventetid på forberedende operasjon. Du er heldig som har sjansen også i sommer:-) Masse lykke til!

Ja, håper jeg rekker det, man blir jo så utålmodig av å gå å vente sånn... 

hvordan op skal du ha?

Skrevet

Lykke til! På grunn av forsøk i mai, og derav har måttet vente en måned, og så er det ferie, så blir det nok "augustjente" på meg. Du er heldig som får prøve nå i juli! :)

Skrevet

Min sambo skal inn på "prøve PESA" i august og krysser alt vi har for at det finnes sædceller.

Så hvis alt går etter planen blir det vel kanskje september/oktober på oss :-) 

Lykke til med innsett denne uken og riktig god sommer :-)

Skrevet

Tusen takk!! Håper virkelig det blir denne gangen :)

Lykke til dere andre også, shamy og IVF 80, takk!! Håper det blir :)

Digger nickel ditt forresten shamy

Skrevet

Skal i gang med 3. og siste offentlige ferskforsøk til høsten igjen :-)

Lang protokoll med spraystart i midten av August tenker jeg.  Ble gravid i April etter 2.ferskfrsøk, men endte i SA. Så hadde jeg en kjemisk sist mnd - så nå MÅ det snart klaffe.

Har solgt motorsykkelen min, i tilfelle jeg må gå privat etter siste forsøk :fnise:  Jeg skal få bebis...koste hva det koste vil :tommelopp:

Skrevet

Ja, håper jeg rekker det, man blir jo så utålmodig av å gå å vente sånn...

hvordan op skal du ha?

Jeg skal operere livmoren. Er utrolig lite glad for det, men når ivf-embryo ikke fester seg må det til:-(.

Anonymous poster hash: 22bc0...371

Skrevet

Ikke helt juli-jente, men forventer mensen ca 28. juli og skal sette inn fryseegg, så da blir jeg vel egentlig augustjente! :)

Skrevet

Skal også sette inn fryseegg!! Håper virkelig de overlever opptiningen siden jeg bare har de to :) innsett på fredag, wish me luck! Håper akupunkturen har hjulpet :)

Livmoren ja :/ huff, skjønner at du ikke har lyst til det... Det fester seg ikke til meg heller om det er noen trøst :/

Skrevet

Solgt motorsykkelen faktisk, haha, men hva gjør man ikke??

Skrevet

Solgt motorsykkelen faktisk, haha, men hva gjør man ikke??

Hehe...meninga var at den sku bli solgt så lenge det fremdeles er sesong og folk er villige til å betale for en sykkel. Planen er egentlig å kjøpe meg en ny, men mellomlegget er like dyrt som en 3 pack på Hausken :fnise:

Så de pengene har jeg nå satt på en ventekonto..den egentlige planen var jo å bli gravid på siste ferskforsøk i August, og da hadde jeg ikke hatt bruk for sykkel på en stund :tommelopp: Får nå se hva som skjer til høsten, sykkelkjøp kan godt vente for min del :laugh:

Før spray oppstart eller rett etter, skal jeg få utført en "skraping" av livmorveggen, da embryoet ikke fester seg her heller. Noen andre som har prøvd det før?

Ellers er ventinga og lite action her på forumet utrolig pinsomt...hehe...er så mye kjekkere når man kan dele opplevelser med likesinnede.

Håper akupunkturen gjør underverker på deg mam&mam, det gjorde det på meg sist gang :jepp:

Skrevet

Ja det er noe med det, dyrt for 3 paks, enda ikke prøvd det vi, bare betalt for ett og ett forsøk, men om det ikke går på frys nå, da blir det en pakkeløsning ja :)

Jeg vet at Opp her inne fikk gjort en sånn skrape greie, men det er litt tidlig enda så er vel litt usikkert ifht graviditet, vært mye fram og tilbake ifht hcg osv, men mente hun sa det ikke var veldig vondt ihvertfall :)

Utrulig spent på om embeyoan overleve opptiningen

Noen som har tatt ovitrelle før tilbakesetting da? Når tok dere den?

Skrevet

Ønsker fortsatt andre ufb-ere mer flaks, mam&mam:-) Men enn så lenge skal jeg lulle meg inn i troen på at operasjonen skal fjerne hindringen og at embryo da vil bite på:-)

Har fått operasjonsdato på høsten, men de har sendt meg papirer til vaginaloperasjon i stedet for livmor:-) Så mannen kan se fram til at jeg blir ekstra stram, hvis ikke de rett og slett syr meg igjen?!:-D

Snowflake_83, jeg har gjort hysteroskopi uten skraping, det gir visst lite smerter hos de aller fleste, men så var det min flaks i dette gamet da... Ta med mannen eller en venninne i tilfelle rottefelle og forhør deg om hva de har på lur av smertestillende på forhånd, så er du godt rustet. Jeg satser på at inngrepet mitt skal være skraping god nok, men hvis de anbefaler skraping på forsøk nr 3 så skal jeg få det til igjen. Og så fylles livmoren med vann når de holder på, og det skal ut igjen. Hos meg kom alt på 2 sekunder, heldigvis da jeg likevel var på do, ellers hadde det blitt vått selv om jeg hadde nattbind. Så tenk på hva du har på deg og hva du gjør rett etter prosedyren;-)

Skrevet

Ønsker fortsatt andre ufb-ere mer flaks, mam&mam:-) Men enn så lenge skal jeg lulle meg inn i troen på at operasjonen skal fjerne hindringen og at embryo da vil bite på:-)

Har fått operasjonsdato på høsten, men de har sendt meg papirer til vaginaloperasjon i stedet for livmor:-) Så mannen kan se fram til at jeg blir ekstra stram, hvis ikke de rett og slett syr meg igjen?!:-D

Snowflake_83, jeg har gjort hysteroskopi uten skraping, det gir visst lite smerter hos de aller fleste, men så var det min flaks i dette gamet da... Ta med mannen eller en venninne i tilfelle rottefelle og forhør deg om hva de har på lur av smertestillende på forhånd, så er du godt rustet. Jeg satser på at inngrepet mitt skal være skraping god nok, men hvis de anbefaler skraping på forsøk nr 3 så skal jeg få det til igjen. Og så fylles livmoren med vann når de holder på, og det skal ut igjen. Hos meg kom alt på 2 sekunder, heldigvis da jeg likevel var på do, ellers hadde det blitt vått selv om jeg hadde nattbind. Så tenk på hva du har på deg og hva du gjør rett etter prosedyren;-)

Haha, syr deg igjen ja.. Tviler på at mannen din hadde vært så happy da😜

Men vaginal operasjon må jo være noen hakk bedre enn livmora, så det er jo pluss👍✌️

Mmhh.. Sier du det, at jeg fylles med vann ved utskrapinga? Husker godt hva som skjedde da jeg hadde hysteroskopien for 3 mnd siden.. Hehe, da fossa det vann utav meg. Heldigvis var jeg enda på gyn. Rommet og hadde håndkle rundt meg. En meget spesiell følelse..kanskje føles det slikt når vannet går😜

Prøver på egenhånd for tia og akkurat nå er mannen i korea.. Og jeg har EL til helga😫 buhu...

Skrevet

Ja det er noe med det, dyrt for 3 paks, enda ikke prøvd det vi, bare betalt for ett og ett forsøk, men om det ikke går på frys nå, da blir det en pakkeløsning ja :)

Jeg vet at Opp her inne fikk gjort en sånn skrape greie, men det er litt tidlig enda så er vel litt usikkert ifht graviditet, vært mye fram og tilbake ifht hcg osv, men mente hun sa det ikke var veldig vondt ihvertfall :)

Så spennende med eskimo☀️ var det på fredag du skulle ha innsett? Krysser armer & ben!! Har du mange på lur? Jeg håper at jeg masseproduserer egg neste gang, slik at jeg kan få meg et lite stæsj... Er jo veldig greit å ha. 😉🐣🐣

Har ingen erfaring med ovitrelle ifbm fryseforsøk, så der har jeg ingen råd å gi.

Skrevet

Så spennende med eskimo☀️ var det på fredag du skulle ha innsett? Krysser armer & ben!! Har du mange på lur? Jeg håper at jeg masseproduserer egg neste gang, slik at jeg kan få meg et lite stæsj... Er jo veldig greit å ha. 😉🐣🐣

Har ingen erfaring med ovitrelle ifbm fryseforsøk, så der har jeg ingen råd å gi.

. Ahh.. Ser nå at du har 2 på lur;) beklager, iphone og forum er ikke så bra kombo. Da har du nok allerede gullegget til innsett!
Skrevet

Innsett fredag ja, første gang at jeg har fått noen til overs så ble såååå glad, både økonomisk og psykisk....

Spennende blir det ihvertfall :)

Så spennende med eskimo☀ var det på fredag du skulle ha innsett? Krysser armer & ben!! Har du mange på lur? Jeg håper at jeg masseproduserer egg neste gang, slik at jeg kan få meg et lite stæsj... Er jo veldig greit å ha.

. Ahh.. Ser nå at du har 2 på lur;) beklager, iphone og forum er ikke så bra kombo. Da har du nok allerede gullegget til innsett!
Skrevet

Da ble det avbrutt forsøk på meg :( fader altså, ingen av eskimoene ble som de skulle... Møkk og søppel!! Alt på nytt igjen, betale alle medisinene selv og huff...

Skrevet

Søren og, så leit mam&mam :sukk:  Vet hvor jævli kjipt det er, mine to overlevde ikke tininga i januar. Syns det nederlaget var verre enn negativt resultat etter ferskforsøk, mannen tok det veldig tungt hos oss.

Blir det nytt ferskforsøk på deg da?  Nå får du se fremover og heller nyte sommeren :goodbye:

Skrevet

Det som er så godt inne her, at vi opplever det samme og vet hvordan hverandre har det det :)

Jeg kjenner at dette var litt drøyere enn hva jeg hadde tenkt, hadde liksom sånn troen på at det skulle bli nå... Men men, skal inn på samtale med Medicus i august, så får vi se hvordan det blir og hva de tenker... Bytte donor kanskje? Vil ikke det, i det hele tatt, men kanskje vi er dårlig match...

Ska prøve å kose meg i sommer ja :) du også da :)

Skrevet (endret)

Hei!

Lurer på om jeg kanskje hører til her inne? Er i gang med vårt første IVF-forsøk, etter å ha vært prøvere i over 8 år. Jeg er på dag 12 med Synarela, og skal begynne med sprøyter til uka. UL før uttak 25.juli, så jeg regner nesten med å få et evt innsett mens det enda er juli.

Om det blir IVF eller ICSI på oss vet jeg faktisk ikke, da vi har måttet gå for sæddonor. Nicket mitt som sier at jeg venter på ICSI er fra 2009, vet ikke helt hvordan jeg endrer det:klo: 

Ser ikke ut som det er så mange som skal prøve nå i juli, men det er vel feriestengt de fleste steder. Så synd at fryseforsøket ditt ble avbrutt, mam&mam... :mellow:  Håper dere finner en bra løsning i august!

Endret av Siss75-venter på ICSI
Skrevet

Så spennende med første IVF da :) masse lykke til!!!

Kjedelig med avbrutt ja, men sånn er det vel, har jo ingen "diagnose", så det er ganske frustrerende :/ men satser på at Medicus finner på noe lurt til neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...