Gå til innhold

"Kom her" bevegelse med fingeren inni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden gjør meg småkåt og frustrert ;). Er singel og ikke hatt sex på et par år.. Snart desperat ;)

Anonymous poster hash: 5e15f...80f

Hehe! :D

Anonymous poster hash: 3d2e6...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å legg beina over hans skuldre under samleiet..

Det funker her i hvert fall:-)

Anonymous poster hash: 9efc1...dba

Skrevet

Tråden gjør meg småkåt og frustrert ;). Er singel og ikke hatt sex på et par år.. Snart desperat ;)

Anonymous poster hash: 5e15f...80f

Uff da..føler med deg...

Anonymous poster hash: fec65...990

Skrevet

Er det virkelig så mange der ute som ikke vet om dette/ kan dette? Herregud.... Mannen har gjort dette i 12-15 år allerede han .

Anonymous poster hash: 086ee...86b

Skrevet

Kjenner dere virkelig ikke til G-punktet? Det er jo det beste av alt!

Skrevet

Jo, men det punktet sitter hos meg på klitoris ;)

Anonymous poster hash: 70a82...5f1

Skrevet

Er det virkelig så mange der ute som ikke vet om dette/ kan dette? Herregud.... Mannen har gjort dette i 12-15 år allerede han .Anonymous poster hash: 086ee...86b

Vel, all ny kunnskap er god kunnskap, man lærer etterhvert ;)

Skrevet

G-punktet er ikke noe annet enn en slags forlengelse av klitoris. Klitoris er stor og ikke bare det man ser på utsiden. Siden disse to punktene har samme vev/nerveforbindelser er det ikke rart at man kan få orgasme av en slik vaginal stimulering.

Anonymous poster hash: b1ff6...02b

Skrevet

Ikke for alle. Jeg blir kjempekvalm og svimmel ved stimulering med fingre. 

Anonymous poster hash: 94735...885

Skrevet

Mulig jeg bare ikke fikk det til, men det ga meg ingenting annet enn skitne negler da jeg prøvde på meg selv i går...

Skrevet

Mulig jeg bare ikke fikk det til, men det ga meg ingenting annet enn skitne negler da jeg prøvde på meg selv i går...

:o Hæ??

Anonymous poster hash: 94735...885

Skrevet

HAhahahahahahaha!!!! Du får vaske fingrene da :P 

Anonymous poster hash: a2c31...07a

Skrevet

Hvilket rusk er det du har i maskineriet da, siden du ble skitten under neglene? Litt lukt kan jeg forstå, men skitt? Eller tok du feil hull kanskje ;)

Skrevet

Litt mens :P Og jeg vasket fingrene etterpå ja ;)

Skrevet

Har "den perfekte mor" mensen da?? Nei nå bare tuller jeg med det, ikke ta det personlig! ;)

Trodde ikke noen tuklet med seg selv på den måten, når man har mensen, men jeg forstårmveldog godt at du ville prøve etter å ha lest denne tråden;)

Skrevet

Hahahahaha, dør av deg ;) skitne fingre..haha! Æsj!

Anonymous poster hash: 9f775...a3b

Skrevet

Har "den perfekte mor" mensen da?? Nei nå bare tuller jeg med det, ikke ta det personlig! ;)

Trodde ikke noen tuklet med seg selv på den måten, når man har mensen, men jeg forstårmveldog godt at du ville prøve etter å ha lest denne tråden;)

Jepp, jeg ble litt nysgjerrig :P Og siden ingen andre tukler med meg så må jeg jo ta saken i egne hender ;)

Skrevet

Trodde ikke noen tuklet med seg selv på den måten, når man har mensen, men jeg forstårmveldog godt at du ville prøve etter å ha lest denne tråden;)Anonymous poster hash: 70a82...5f1

Jepp, jeg ble litt nysgjerrig :P Og siden ingen andre tukler med meg så må jeg jo ta saken i egne hender ;)
Ja det gjør du jaggu meg rett i,enjoy ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...