Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som heter Eline fra før. Er nå gravid med lillesøster i magen. Har alltid likt navnet Sofie (som klinger bra sammen med Eline), men liker ikke at det ligger på Topp10 listen. Jeg kjenner ingen med dette navnet selv.. Men jeg liker også navnet Mathea veldig godt. Vansklig! Noen meninger...? :)

Anonymous poster hash: c2e00...691
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofie er veldig pent:) Men, som du sier, også veldig populært. Hva med Sofia? Det er også på topp ti, men litt lenger ned..

Mathea synes jeg er nydelig, rett og slett! :)

Selv ville jeg valgt Mathea av disse to, men du må velge det du liker aller best selv:)

Anonymous poster hash: e419a...787
Skrevet

Jeg ville valgt Mathea, liker det navnet veldig godt! Sofie er pent, men akkurat av den grunnen du nevner så ville jeg ikke valgt det.

Anonymous poster hash: b1aae...c13

Skrevet

Mathea er også i ferd med å bli ganske populært. Begge navn er fine og passer godt til Eline. Ville kanskje gått for Mathea, men har ingen klar preferanse.

Skrevet (endret)

Syns begge er fine, men ville valgt Mathea :)

Syns det passer supert til Eline (som også er et utrolig fint navn) :)

Endret av *Dubsgirl*
Skrevet

Jeg liker Sofie best. Synes det passer bedre til Eline enn Mathea.

Eline og Sofie! Nydelig sammen!

Jeg personlig er ikke opptatt av om et navn er populært eller ikke. Synes man må ta det man liker best uansett!

Skrevet

Jeg synes Sofie er finest. Bruk det du liker best! :-)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :) Vi har et par mnd til å tenke på, så da var det gøy med litt innspill :)

Anonymous poster hash: c2e00...691
Skrevet

Hadde valgt Sofie,men hva med Olivia og Aurora,synes det står så pent med Storesøster Eline :)

Skrevet

Ja veldig enig, fine navn! Vi kjenner flere Aurora`er, men Olivia står på listen vår :)

Skrevet

Hadde valgt Mathea, Sofie er så vanlig spør du meg.

Skrevet

Sofie/Sofia er veldig vanlige og kjedelige. Synes heller ikke Sofie er noe pent, så hadde klart valgt Mathea. Synes også Eline og Sofie var en veldig kjedelig kombo, ikke at det har noe å si.

Anonymous poster hash: 7c743...850

Skrevet

Mathea

Anonymous poster hash: 57792...9f3

Skrevet

Sofie! Mathea er ok, men veldig nymotens - har vært sjeldent men er blitt ganske vanlig. Sofie er muligens mer brukt fremdeles, men er et mer klassisk navn.

Anonymous poster hash: 1f912...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...