Gå til innhold

Tidlig fødsels panikk!!

Anbefalte innlegg

Gjest Angelstath

La ut dette på skravlesiden først..

Våknet tidlig i dag med full panikk og angstanfall!!

Er kun 8 uker på vei men er plutselig så redd for å føde.

Hadde en fødsel fra helvetr med tvillinger i sist svangerskap. Fødte "naturlig" - ble satt i gang med drypp, akupunktur og epidural.

Tang på tvilling 1 som lå skeift i bekkenet. Legen måtte gå inn med hånden å dra tvilling 2 ut ettet bena. Klippet og sprakk nedentil.

Holdt på å blø ut...blodoverføring.

Psykolog i 3 mnd og ingen reaksjon før nå...5 år etter.

Ingen jeg kan snakke med. Ingen vet om dette svangerskapet. Bor i utlandet, og kun vært her i 5 mnd.

Nesten ingen vet om min traumatiske fødsel heller da det er en privatsak.

Hva gjør jeg nå?? Tror ikke jeg kan føde igjen... Min "plan" har alltid vært å bli gravid en siste gang og føde "naturlig" som sist...rett og slett for å vise meg selv at det ikke er et helvete... Kun vonde halvblokkerte minner..

Helt panikk her og mannen er i annet utland med jobb. Kommer hjem til uken da..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144153279-tidlig-f%C3%B8dsels-panikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal skrive, men føler for å "svare" innlegget ditt..

Sender deg derfor mangen ❤️❤️ Og snakk me mannen din om dette når han kommer hjem..der er lenge til en evt fødsel så om dere kan forbrerede dere i god tid ❤️❤️❤️❤️

Anonymous poster hash: 67c05...cee

Hei! Føler også for å svare deg, min forrige fødsel var fantastisk, så jeg har ingen gode råd der, men jeg bor også i utlandet, og råder deg til å finne noen å snakke med. Når man bor langt unna familie så er man avhengig av andre støttespillere. Og jeg er sikker på at mange rundt deg vil hjelpe. Og hvis du bor i Singapore så send meg en pm, der bor jeg! :-)

Gjest Angelstath

Hei og takk for svar :)

Forsøkte å nå igjennom til samboeren min i går som er ute å reiser...når jeg først fikk tak i han var han bare sliten, trøtt og sur. Ble diskusjon ut av ikkeno.

Sover 3 timer i natt med barn i senga og smerter i magen.

Hvorfor velger jeg dette når formen er så ille, bor liksom litt feil, firma er i startfasen, mannen blir å reise mye de neste årene, pluss panikken for å føde!!

Jo velger det da jeg hører hvor godt gutta leker på rommet ved siden av. 2 tålmodige gutter på 5 som lar mamma komme seg om morgenen når hun er dårlig. 2 små som ikke vet hvorfor mamma plutselig "er syk". Hører de hysjer på hverandre for at mamma ikke er bra ♡

Nei nå skal jeg trosse kvalmen å overraske de med pannekaker! Så er det bassenget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...