Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om jeg er gravid, er veldig uggen, og har hvert det i flere dager. Blir typisk uggen når jeg spiser mat, eller bare uansett.. 

Men jeg er også øm i brystene, uten at de har vokst neveneverdig enda i alle fall, det er brystvortene som er mest ømme, og litt under dem ( inne i brystet ) , pluss et punkt ganske høyt oppe på det ene brystet..? Jeg lurer på om det er vanlig at det begynner sånn? Eller om man bare plutselig blir øm i hele brystene på en gang? Jeg er jo ikke helt i uke 3 enda, mangler en dag.. Og får ikke testet meg enda, men jeg håper noen vil dele erfaringer som kan gi meg litt mer clue, selv om jeg selvfølgelig må teste meg..! 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144153261-%C3%B8mme-bryster-uke-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Eg hadde alltid ømme bryster fra eggløsning til mensen de mnd eg ikke var gravid. Den mnd eg ble gravid hadde eg derimot ikke ømme bryster, men små stikninger i korsryggen

OK, takk, bruker ikke å få større pupper før nærmere mens, og da er det sjelden de er ømme.

Tror nesten du bare må vente noen dager og ta en test. Lett å føle en hau med symptomer når en ønsker så hardt at en er gravid. Eg testet foresten positivt 5-6 dager før ikm

Ja, skal teste meg om noen dager, men kvalmen er ikke ønsketenkning, hehe ;p Selv om det hadde hvert morro å være gravid nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...