Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Hvordan ordner jeg det så min mann får fast fullmakt til å ta ut medisiner for meg på apoteket? Anonymous poster hash: c848a...0ba
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Kan jeg skrive en imidlertidig? Og kan man gjøre det over nett? Vet du? Anonymous poster hash: c848a...0ba
Snuppelupp1988 Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Må på apoteket å hente mener jeg. De er utrolig strenge på det. Så det må skrives fullmakt på deres skjema. Svigerfar som forbarmet seg over systemet da han måtte hente for sin datter
Hønemor30 Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Tror du må hente skjema på et apotek. Dere kan jo prøve skrive en fullmakt bare å sende med. Og at han tar med id på deg. Kanskje de godtar det for én gang. Så får han med skjema hjem dere fyller ut å leverer på apoteket neste gang.
Tjofsen Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har hentet medisiner for min mann på apoteket flere ganger uten fullmakt. Har aldri blitt spurt om det, men jeg hadde med bankkortet hans og viste det. Det var snakk om sterke smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har hentet medisiner for min mann på apoteket flere ganger uten fullmakt. Har aldri blitt spurt om det, men jeg hadde med bankkortet hans og viste det. Det var snakk om sterke smertestillende. Nye regler 1/7-14. Anonymous poster hash: 7ef7a...09d
Tjofsen Skrevet 5. juli 2014 #8 Skrevet 5. juli 2014 Jeg har hentet medisiner for min mann på apoteket flere ganger uten fullmakt. Har aldri blitt spurt om det, men jeg hadde med bankkortet hans og viste det. Det var snakk om sterke smertestillende.Nye regler 1/7-14. Anonymous poster hash: 7ef7a...09d Aha. Det har jeg ikke fått med meg. Takk!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #9 Skrevet 5. juli 2014 Jeg fikk hente allergimedisin til min samboer mot at jeg ga fødselsnr hans,men hun sa jeg må ha med det skjemaet neste gang. Og hadde nok ikke fått gjort det hvis det var sterke medisiner. Prøv å skriv en lapp selv,og send med id. Anonymous poster hash: c92b8...0bc
Miamimom Skrevet 5. juli 2014 #10 Skrevet 5. juli 2014 De kan vel ikke kreve eget skjema hvis fullmakten i seg selv fyller formkravene.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2014 #11 Skrevet 5. juli 2014 Det er litt forskjellig fra apotek til apotek. Hvis det er medisin med varseltrekant, så skal du ha med vedkommende sitt ID om det ikke er deres barn under 18 år. Men fullmaktskjema er greit å ha så slipper man å møte mer "vrange farmasøyter" Er man gift så er det lettere å hente ut medisin til sin ektefelle uten fullmaktskjema Anonymous poster hash: 8b287...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå