mamma_bergen Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Datteren og jeg skal dit i to uker senere i sommer, og jeg lurer på hva man skal finne på Jeg har aldri vært der før Det blir mye bading i basseng og sjø, men vi kan godt finne på litt andre ting også
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo ganske stort da Anonymous poster hash: 4559e...d93
Himmel og hav Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Badepark i Faliraki Vasse i skummel tunnell i Epta piges Sommerfugler i bøtter og spann i sommerfugldalen rusle i Gamlebyen og kjøpe suvernirer og annet småtteri Gå på museum i den gamle borgen og se på mosaikker og lære om riddere og krigere leie bil og kjøre på kryss og tvers på øya, kjøpe appelsiner langs veien og spise matpakke under et tre besøke akvariet på tuppen av øya. (forholdsvis fort gjort) Dra til Lindos og gå i de fine steinlagte gatene og ri på esler til ruinene på toppen Ta båten til Tyrkia eller en tur med en "badebåt" Masse å finne på på Rhodos
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Stort badeland, sommerfugldal, tur til katolsk kirke og et digert kors på en klippe. De deler ut program på hotellene så er det bare å melde seg på. Anonymous poster hash: aaed0...f65
mamma_bergen Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2014 Takker for tips Jeg regner med at de deler ut info på hotellet og den slags, men siden jeg reiser alene til en ny plass føler jeg at det kan være greit å være litt forbered
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå