mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Vurderer ta turen dit...dere som har vært der...hva synes dere? Blir å ta med gutta på 6 og 7:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 For mange år siden var jeg der som barn. Knallskoy! Skal en tur nå som voksen også, vel og merke uten barn, men jeg gleder meg stort! Anonymous poster hash: 1517b...d87
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Vi var derr nå. Ungene kost seg, men vi var ikke begeiret for maten. Ville vurdert å snike med meg noen brødskiver inn altså, for hamburgeren smakte vist ikke godt sa ungene, nuggeten var grei men ungene og mannen spiste ikke opp alt de heller. Eneste er lurt å avklare med ungene på forhond, at de ikke løper overalt. Det er stort, mye mennesker og ikke like lett å finne hverandre igjen. Så greit å ha litt klare regler før dere går inn. Anonymous poster hash: 14a3a...bdb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2014 Er det lov å ha med mat? Morro for voksne også?:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Er det ikke lov å ha med mat? Anonymous poster hash: b3fe5...8c3
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Det er lov å grille egen mat på parkens griller. Kjempegøy for barn, men du må være trygg på at de er svømmedyktige. Stor park med mange muligheter, trenger ikke bade hele dagen. Gå i eventyrskogen, se på dinosaurer, hoppe på trampoliner, klatreløyper, kjør en tur i parken med gratistoget og besøk cowboybyen! God tur Anonymous poster hash: 9b66c...872
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2014 Ja..de her tror de kan svømme,men de gjør egentlig ikke det...armringer er ett must
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 De har fjernet grillene , men man kan ha med mat og drikke inn. Jeg synes parken har forfalt de 10 siste åra, badeparken bra, men resten bare tull og i fjor var alt annet stengt Håper det er bedre i år Hilsen en bøhøring Anonymous poster hash: 5ed59...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Bøhering ; p dumme telefon . Anonymous poster hash: 5ed59...212
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Det er lov å grille egen mat på parkens griller. Kjempegøy for barn, men du må være trygg på at de er svømmedyktige. Stor park med mange muligheter, trenger ikke bade hele dagen. Gå i eventyrskogen, se på dinosaurer, hoppe på trampoliner, klatreløyper, kjør en tur i parken med gratistoget og besøk cowboybyen! God tur Anonymous poster hash: 9b66c...872 Skjønner du ikke har vært der på en stund... Parkens griller eksisterer ikke lenger (dvs. at det ikke lenger er muligheter for å grille medbrakt), cowboybyen er også historie, dinosaurene er mosegrodde og det er gjengrodd rundt de, bondegården er borte... Slik var det hvertfall i fjor (og året før der igjen). Det er først og fremst en badepark. Der er de ganske gode. Maten er dyr og ikke noe særlig god, så kan være lurt å ta med noe påsmurt Anonymous poster hash: 07065...cbf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Kun bading der. Ikke et sted å reise for annet enn det. Anonymous poster hash: 56023...301
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Var der nå med ungene. Første dagen var været bra så vi bada mye, men ellers er det ikke noe særlig.. Vi spiste pizza der inne, den var kjempegod!!!:-) Anonymous poster hash: 80c5b...f86
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Føler det er mest for store barn. Våre på 10 og 13 løp rundt og hadde en fantastisk dag, prøvde alt som var av vannsklier o.l. Men mange av bassengene og skliene krever at personene er svømmedyktige fordi det er dypt der man lander. For de små barna er barnebassenget helt ok, men ikke verdt prisen synes jeg. Dyrt å gå inn for å sitte å plaske i de små bassengene... Anonymous poster hash: 5c19c...563
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Kø, kø, kø og atter kø!!! Betaler i dyre dommer for å stå i KØ!!! Fjellet, her kommer vi Anonymous poster hash: 453c5...1a0
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Kø, kø, kø og atter kø!!! Betaler i dyre dommer for å stå i KØ!!! Fjellet, her kommer vi Anonymous poster hash: 453c5...1a0 Sto ikke i kø en gang de to dagene vi var, selv om det var en del folk... Anonymous poster hash: 80c5b...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå