Gå til innhold

Huff - kjørte akkurat forbi en som skulle hoppe fra en bro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig ekkel opplevelse - og han så helt fortvilet ut og helt vill i blikket.

Stor med ansiktet innover på utsiden av rekkverket og holdt seg fast.

Håper virkelig han velger å ikke hoppe, men det får jeg vel aldri vite.

Det er da jeg tenker hvor bekymringsløst livet mitt egentlig er.

Anonymous poster hash: 00be9...2ab
Skrevet

Du ringte etter hjelp håper jeg?

Anonymous poster hash: dec1c...0df

Skrevet

Og det slo deg aldri å ringe til politi eller ambulanse?

Anonymous poster hash: b3080...364

Skrevet

Det var allerede både politi og ambulanser der, så det var ikke noe jeg fikk gjort fra eller til. Men aner ikke om de klarer avverge det...

HI

Skrevet

samme opplevde vi på vei til påskeferie!var en dame som skulle hoppe,sterkt beruset!jeg så tilfeldigvis en gutt på broen som sto og holdt henne igjen og vinket desperat for å få andre til å stoppe,ingen som gjorde det på de 10-15 minuttene han hadde stått å holdt i henne :-( heldigvis at vi så han så vi fikk stoppet og ringe politiet !skummel opplevelse og jeg var helt skjelven etterpå!Hun ble raskt tatt hånd om da politi og ambulanse kom til!

Skrevet

Så grusomt! Stakkars mennesker som ikke ser noen annen utvei enn å ende sitt eget liv:( Håper de klarte å få han i sikkerhet.

Anonymous poster hash: ebc3f...cec

Skrevet

Jeg vet hva du sikter til og det var både politi og annet der.

Jeg håper bare at han fikk hjelp, stakkars menneske! :(

Anonymous poster hash: 3ef7e...c31
Skrevet

Jeg kjørte også forbi. Jeg kjenner ham litt, får beskjed senere om det gikk bra. Regner med det, siden det var fem politibiler, ambulanse og båt på stedet.

Skrevet
Jeg kjørte også forbi. Jeg kjenner ham litt, får beskjed senere om det gikk bra. Regner med det, siden det var fem politibiler, ambulanse og båt på stedet.[/quote

Var dette i Bergen?

Anonymous poster hash: c570c...65e

Skrevet

Ja, i Bergen.

HI

Skrevet

Ja, i Bergen.  HI Anonymous poster hash: 00be9...2ab

Ups, kom borti liker knappen, var ikke meningen!

Derfor det var slik kø over broen ja! Huff, det er tragisk at mennesker ikke ser annen utvei i livet enn selvmord! Men det er godt han ble hjulpet!

Skrevet

Hvilken bro?

Anonymous poster hash: 8560e...56b

Skrevet

Hvilken bro? Anonymous poster hash: 8560e...56b

Det var vel puddefjorden vel!?

Skrevet

Det var vel puddefjorden vel!?

Ja, det var det.

Anonymous poster hash: 3ef7e...c31

Skrevet

Det var vel puddefjorden vel!?Anonymous poster hash: c570c...65e

Ja, det var det. Anonymous poster hash: 3ef7e...c31
Mener å ha hørt at puddefjordsbroen ikke er høy nok til at det er mulig å ta selvmord, samme med sotrabroen! Det er flere som har hoppet fra puddefjorden på gøy, men sakens kjerne er jo uansett tragisk! Stakkar menneske!

Skrevet

Jeg så han også, på puddefjordsbroen:s håper de fikk avverget det, og at han får den hjelpen han trenger. Har forresten også hørt at puddefjordsbroen ikke er høy nok. Er askøybroen som er "selvmordsbroen" :s

Skrevet

Jeg bodde like ved puddefjordsbroen i noen år. Den er høy nok til å ta livet av seg fra. De som hopper, hopper ikke nødvendigvis i sjøen, men ned på kaien under. Det skjer ganske ofte, men det skrives selvfølgelig ikke i avisene. Jeg så det to ganger da jeg bodde der, på vei hjem fra byen om natten.

Skrevet

Jeg og min sønn var der på broen når han gikk utenfor, min sønn er så liten enda at han var opptatt av politibilene og ambulansen, men jeg ble helt rystet, fikk vondt i meg. Håper det gikk bra for ham, står ingenting om det i avisen annet enn at trafikken var treg. 

Anonymous poster hash: b21a9...471

Skrevet

Jeg bodde like ved puddefjordsbroen i noen år. Den er høy nok til å ta livet av seg fra. De som hopper, hopper ikke nødvendigvis i sjøen, men ned på kaien under. Det skjer ganske ofte, men det skrives selvfølgelig ikke i avisene. Jeg så det to ganger da jeg bodde der, på vei hjem fra byen om natten.

Ja det er klart det er vellykket hvis de sikter på kaien, men tror fortsatt ikke at høyden er stor nok hvis de sikter på vannet! Men uansett, så forferdelig hvis du så de som traff kaien,huff :-(

Skrevet

Jeg så han også, på puddefjordsbroen:s håper de fikk avverget det, og at han får den hjelpen han trenger. Har forresten også hørt at puddefjordsbroen ikke er høy nok. Er askøybroen som er "selvmordsbroen" :s

Ja, og der er det mange som prøver å hoppe, sikkert 1 gang i uken! Jeg bor like ved og ser når detaljer noe oppå der! Heldigvis har jeg aldri sett noen hoppet! Bra at det er innført brovakter der!

Skrevet

Ja, og der er det mange som prøver å hoppe, sikkert 1 gang i uken! Jeg bor like ved og ser når detaljer noe oppå der! Heldigvis har jeg aldri sett noen hoppet! Bra at det er innført brovakter der!

Hehe, ser ikke detaljer men ser når det foregår noe der!

Skrevet

De omtaler ikke selvmord i avisene. Kø kan de imidlertid snakke om - og kø var det jo. 

Anonymous poster hash: 1cdac...dec
Skrevet

Var en gang en som hoppet rett ned i bakken der. Kommer ALDRI til å glemme det synet.. Kjørte forbi idag jeg også, håper det gikk bra!!

Anonymous poster hash: b878f...566

Skrevet

Var en gang en som hoppet rett ned i bakken der. Kommer ALDRI til å glemme det synet.. Kjørte forbi idag jeg også, håper det gikk bra!! Anonymous poster hash: b878f...566

Nei det forstår jeg godt, skulle nesten fått krisehjelp mener no jeg :-(

Skrevet

Det gikk bra, og han har fått hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...