Gå til innhold

Anfi del mar/ timeshare noen som har dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere fortelle litt om erfaringer?

Anfi på Gran Canaria er et utrolig flott sted synes jeg, men man blir kanskje lei av å reise dit.

Anonymous poster hash: b26db...cd4

Fortsetter under...

Skrevet

Vil dere fortelle litt om erfaringer?

Anfi på Gran Canaria er et utrolig flott sted synes jeg, men man blir kanskje lei av å reise dit.

Hvor mye skal dere betale da og for hvor mange uker? Er det låste uker eller kan dere velge når dere kommer? Kan du bytte ukene dine til andre hotell? Hvilken sesong har du tenkt på (om det er låste uker)

Amfi er kjempefint, men personlig ville jeg aldri kjøpt timeshare. Men om du først skal kjøpe timeshare er amfi et av de bedre og sikreste alternativene.

Hilsen tidligere timeshare-selger

-huske anonymknappen-

Anonymous poster hash: ae0a5...6e1

Skrevet

En valgfri uke i året. To roms leilighet, luksus standard.

Fått tilbud til 120000.

Kan da bytte uken i andre ferieleiligheter over hele verden, samt spare opp uken til neste år.

Skrevet

Timeshare er jo det største pengesluket ever. Kan like godt kaste pengene i søpla.

Anonymous poster hash: 9c901...b3c

Skrevet

Mitt råd til deg er da: styr laaaaangt unna!

Hadde oss en "fantastisk" omvisning på Amfi del Mar vi også, men da vi begynte å snakke økonomi med dem (mannen min syntes dette var litt festlig, og fikk faktisk gjort dem svarløse - han KAN økonomi). Bare det at man må bestemme seg mens man er der (for det finnes jo ikke noe kontor i Norge, må vite), ikke kan kontakte dem via epost, ingen dokumenter man kan få lese gjennom før man bestemmer seg, veeeel.

Man skal reise på MANGE all-inclusiveferier før en time-share vil lønne seg.

Skrevet

Timeshare er aldri en god idé.

Anonymous poster hash: 2eb11...ae2

Annonse

Skrevet

Du kan reise på mange flotte ferier for 120000. Skjønner ikke at folk fortsatt biter på.

Anonymous poster hash: f9e7b...5e8

Skrevet

Som de andre sier du kan reise mange foerier for 120.000,- i tillegg må du huske på at dere må betale flybilletten i tillegg. Etterhver som barne begynner på skolen må dere reise i skoleferiene og da er gjerne time share leili.allerede booket og fly billettene er dyrere.

Foreldrene mine har ett venne par som har timeshare leilighet på Anfi del mar, og ja den er flott. men, de vil jo gjerne være der lengere enn 1 uke, så da må de flytte over på ett annet hotel. De angrer og prøver å selge den, men det er ikke lett....

Skrevet

Som de andre sier du kan reise mange foerier for 120.000,- i tillegg må du huske på at dere må betale flybilletten i tillegg. Etterhver som barne begynner på skolen må dere reise i skoleferiene og da er gjerne time share leili.allerede booket og fly billettene er dyrere.

Foreldrene mine har ett venne par som har timeshare leilighet på Anfi del mar, og ja den er flott. men, de vil jo gjerne være der lengere enn 1 uke, så da må de flytte over på ett annet hotel. De angrer og prøver å selge den, men det er ikke lett....

Jepp. Og i tillegg er det oftere vedlikeholdsutgifter å betale i tillegg...

Anonymous poster hash: 9c901...b3c

Skrevet

Dere må jo og betale en fast sum i året, bare denne summen er nok til å bo en uke på et fint hotell. Fly til Gran Canaria i skoleferiene er så dyrt, at det blir billigere å reise charter, og da er jo hotell med i prisen.

Og dere kommer nok til å gå lei Gran Canaria, det har jeg. Det er og 6 timer flytur. På sommeren er det mye bedre å reise til de stedene som har mellom 3-4 timers flytid.

Anonymous poster hash: 7e1ff...d87
Skrevet

Svigerforeldrene mine har timeshare der. De får svært sjelden den uka de ønsker seg, og det ender opp med at de for å få brukt den reiser slik at de kommer hjem natta før de skal i barnedåp ol. De synes fortsatt at det er fint der, men reiser nok mest av plikt nå. De prøver å prakke avtalen på barn/ svigerbarn, men ingen vil ha den og de får ikke solgt den, og nå orker de snart ikke å reise mer.

Anonymous poster hash: b89fa...2a3
Skrevet

Timeshare er nei,nei,nei!

Lei dere heller en leilighet privat for de pengene om dere ønsker et fast sted å dra til, da kan dere reise når dere vil og evn andre i deres fam kan bruke den. Du får så mye annet for de pengene!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det høres ut som en usedvanlig dårlig avtale.  

Annonse

Skrevet

Trodde timeshare var helt UT nå, etter alle som har blitt lurt opp gjennom årene...

Men nei, ingen god avtale!!

Anonymous poster hash: 33dd6...a58
Skrevet

Hvor mye skal dere betale årlig i tillegg?

Ville aldri i livet kjøpt timeshare.

Foreldrene mine har heldigvis egen leilighet like ved så vi drar dit og bruker stranden på Anfi :)

Anonymous poster hash: 02293...a0e
Skrevet

5500 i årlig vedlikeholdskostnader.

Vi kommer ikke til å kjøpe dette altså.

Men anlegget er flott, og jeg tror at endel er fornøyd med en slik andel.

Men ser og at det er mulig å leie der, ligger mye ute på finn.

HI

Skrevet

Idiotisk!

Anonymous poster hash: 558a3...c94

Skrevet

Har brukt det i mange år og er veldig fornøyd. Deler med foreldrene mine. Reiser ikke hvert år men anlegget er jo supert med små barn. Det kommer jo an på hva man ønsker tenker jeg.

Anonymous poster hash: 1c263...742

Skrevet

Har brukt det i mange år og er veldig fornøyd. Deler med foreldrene mine. Reiser ikke hvert år men anlegget er jo supert med små barn. Det kommer jo an på hva man ønsker tenker jeg. Anonymous poster hash: 1c263...742

Ja jeg tenker og at mange er svært fornøyde. Det er og litt luksuriøse, og det liker jeg. Flotte butikker og restauranter der.

HI

Skrevet

Har også vært der i mange år, og er veldig fornøyd! Har man økonomien til det, så er det et fint sted å putte pengene sine. :)

Anonymous poster hash: f00a6...f22

Skrevet

Hvorfor vil noen kjøpe dette? 120 000,- for å "få lov til" å betale 5500,- i året pluss flybilletter for å bo der. Hvem i all verden tenker at sånt er en god deal?

Skrevet

Mine svigerforeldre har to leiligheter der. De er veldig godt fornøyd. Får stort sett de ukene og den beliggenheten de ønsker. Vi har vært med de tre ganger. Veldig barnevennlig, så det er kjekt for oss. Vi har da bare betalt flybillettene, men det er dyrt nok. Dyre flybilletter. Ville aldri vært andelseier der selv. Altfor dyrt, og kjedelig å være bundet til ett sted.

Anonymous poster hash: 7bfeb...4e6
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Vi har nettopp overtatt to ukesandeler av mine foreldre, og vi gleder oss veldig!! Vi har vært der flere ganger, og for ungene så er det det som er syden. Vi vet hva vi får, og det er trygt og sikkert der. Full service, vi blir hentet på flyplassen når vi kommer, og de bærer koffertene for oss når vi skal reise hjem:)Og kjører til flyet selvfølgelig:)<br />Fantastiske badeanlegg og litt luksusfølelse når vi først er på ferie...<br />Men...vet ikke om jeg hadde betalt for andelen, men det har med vår økonomi å gjøre. Vi skal nå betale Vedlikeholdsutgifter samt flybilett, så prisen for ferie vil bli det samme som en middels standard chartertur.<br />Ble det kjøp på dere?

Anonymous poster hash: 22f79...6b7

Skrevet

He he, var jeg som startet denne tråden.

Nei vi kjøpte ikke. Det verste er at vi kanskje hadde gjort det om ikke selgerne hadde vært så påtrengende.

Vi har vært på stranda på dette stedet flere ganger og det er flott og et luksuriøst anlegg.

Men jeg tenker og at for denne prisen kan man dra ganske mange ganger til andre destinasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...