Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva sa personen som undersøkte deg da? Hun/han kan jo ikke bare ha sagt "her er det ikke noe hjerte som slår, ha en fin dag"?? Kan du være kommet kortere enn du tror? Fikk du time til ny kontroll? Hvis ikke, prøv igjen om et par uker. Krysser fingrene for deg!

Endret av mortilknerten

Jeg fikk bare beskjed om at det var normal så tidlig i svangerskapet. Men det er utrolig tungt å tenke på om "tenk hvis det aldri blir noe hjerte slag?"

Dette er første gang jeg er gravid, og de var ikke planlagt, fant det ut for bare 3 dager siden. Så jeg er redd og bekymret for det meste.

Men hvis det er abort, er ikke blødninger en stor sannsynlighet?

Jeg har tenkt til å ta en ny kontroll om en uke eller 2. Har forstått at de kan se om hormonene stiger som tyder på at det "spirer" 

Annonse

Leit å lese om din opplevelse på ul.

Man vil i de aller fleste tilfeller se hjerteslag på ul i uke 7 hvis alt er som det skal. Er du helt sikker på at du er så langt på vei som 7 uker?

Det går desverre an at det har gått galt uten at du har smerter eller blør. Det kalles missed abortion. Kroppen tror at den er gravid og oppfører seg deretter, man kan ha symptomer og graviditeten kan til og med vokse litt.

Dette er forferdelig vondt å oppleve, og ventetiden til neste ul er lang.

Lykke til, og håper det går bra!

Hvis du er sikker på at du er i uke 7, skulle hjertet ha slått nå. Hjertet begynner å slå 5+4. Hvis hjertet ikke slo er det enten for tidlig at du er kortere på vei enn du trodde, eller så er det en MA. Sender deg en stor klem.

Anonymous poster hash: 872a0...169

Hvis du er sikker på at du er i uke 7, skulle hjertet ha slått nå. Hjertet begynner å slå 5+4. Hvis hjertet ikke slo er det enten for tidlig at du er kortere på vei enn du trodde, eller så er det en MA. Sender deg en stor klem.

Få ny ultralyd om en uke. Det som er standarden 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...