elisabeth89 Skrevet 3. juli 2014 #1 Skrevet 3. juli 2014 Fryse forsøk ble satt inn på mandag, når tester dere med urinprøve, graviditetstest? Tenker spes på clearblue! Utålmodig!!
Tidenerinne Skrevet 5. juli 2014 #2 Skrevet 5. juli 2014 Hei :-) spennende med innsett av egg. Når har du fått testdato dA? Mange rester jo positivt allerede rugedag 9-10 :-) Du kan jo bruke billigtester også, så du ikke svir av så mye penger på gravkditetstester :-) jeg har alltid brukt de og begynt å teste tidlig :-)
*sommer* Skrevet 5. juli 2014 #3 Skrevet 5. juli 2014 Ved fryseforsøk i juni fikk vi testdato to uker etter innsettingsdagen (en torsdag), men testet allerede mandag :-D Lykke til :-)
elisabeth89 Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2014 Hva ble resultatet? hva gjorde du i rugetiden?:)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Jeg hadde innsett av et tre dagers embryo en onsdag, finn beskjed om å teste tirsdagen 14 dager etterpå. Testet derimot tidligere, 9 dager etter innsett viste testen positivt (testet med kveldsurin kun 2t etter at jeg sist hadde vært på toalettet). Lykke til Anonymous poster hash: 18bbb...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå