Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte inn søknad i slutten av mai.. En ukes tid etterpå fikk vi beskjed om at den var mottatt.. Nysgjerrig som jeg er sendte jeg Mail og hørte om det var noe nytt i saken og fikk beskjed om at legen hadde sett igjennom søknaden og vi ville få brev neste uke.. Hva står i det brevet? Er det flere som har fått flere brev mellom henvisning og godkjenning? Det kan vell ikke være samtale brev nå? Wææ mange tanker i hode!

Skrevet

Hei😊

Her fikk vi brev ca to uker etter at søknaden var sendt med beskjed om at søknaden var mottatt og vurdert. Sto ingenting om at den var godkjent eller ikke, ikke ordrett hvertfall. Det sto at vi ikke var i kategorien for å ha krav om helsehjelp innen var det 3mnd (tror det sto 3mnd). Fikk også med en rekvisisjon på flere blodprøver. Timen til selve samtalen kom 7mnd senere, og samtalen var 2 mnd etter der igjen. 😊

Skrevet

Hei😊

Her fikk vi brev ca to uker etter at søknaden var sendt med beskjed om at søknaden var mottatt og vurdert. Sto ingenting om at den var godkjent eller ikke, ikke ordrett hvertfall. Det sto at vi ikke var i kategorien for å ha krav om helsehjelp innen var det 3mnd (tror det sto 3mnd). Fikk også med en rekvisisjon på flere blodprøver. Timen til selve samtalen kom 7mnd senere, og samtalen var 2 mnd etter der igjen. 😊

Eller er det "mottatt brevet" du har fått nå?! Høres tidlig ut å få innkallelse allerede, men skal aldri si aldri. Husk at du kan ringe sykehuset å sette deg opp på en ringeliste. Hvis de plutselig får avbestillinger kan dere få denne timen. Ofte er dette på kort varsel , 1 dag +😊.

Skrevet

Jeg har fått motatt brevet for ca en mnd siden:) nå er dette med donor så jeg vet ikke om det hjelper og stå på ringe listen da? Vi får se hva som står det når det kommer.. :)

Skrevet

Vet ikke om det gjør noe at dere trenger donor i forhold til ringelisten. Ringelisten er bare for å få samtalen raskere, vil ikke tro det er burde vært noe problem. Uansett spennende, nå er dere et skritt nærmere 😊

Skrevet

Okei:) nei sant d:) kanske jeg skal sette meg på listen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...