Gå til innhold

5 uker på vei og helsikkes luftsmerter.....

Anbefalte innlegg

I går opplevde jeg noe som jeg ikke ønsker noe skal oppleve, luftsmerter uten like..

startet helt plutselig en stund etter middag, kom meg på do , gikk over , og begynte på igjen , kom på do, og sluttet aldri, lå å skalv og grein nesten, .. Måtte til slutt ringe legevakten, var livredd for en SA eller noe slikt, men legen sa at så lenge jeg ikke blør , så er det ikke noe SA, fikk bedskjed om at jeg kunne ta paracet og var det ikke gått over til i dag så måtte jeg ringe igjen.. Heldivis gått over igjen..

Men så til poenget mitt, er det flere som har opplevd dette ? eller noe lingende og det har gått fint, blør ingen ting, har kunne i forrige uke har litt lyse rosa utflod/blod sånn litt her og litt der.. men ingen ting i dag.. eller de siste dagene,

håper virkelig virkelig at det går greit, dette er så etterlengtet og ønsket, har hatt en del SA før, og var hennvist til Prøverør , når plutselig en test lyste positiv i steden..

Anonymous poster hash: 34dd4...4f1

Fortsetter under...

Hei 😊 jeg vet ikke om det er luftsmerter, men har sinnsykt vondt i magen (1 gang om natten og når jeg våkner på morgenen), i natt låg jeg å vrei meg i smerter, krampeaktig mensmurringer som er veldig vondt.. har lyst å grine! Vet ikke om det er på grensen til unormalt eller om alle har det slik? er i uke 5..

Har også mye luft imagen, så det kan være en sammenheng med det og smertene!

Håper det blir bedre for deg.. det er ille når en ringer legevakta!

Anonymous poster hash: 177df...b53

I går opplevde jeg noe som jeg ikke ønsker noe skal oppleve, luftsmerter uten like.. startet helt plutselig en stund etter middag, kom meg på do , gikk over , og begynte på igjen , kom på do, og sluttet aldri, lå å skalv og grein nesten, .. Måtte til slutt ringe legevakten, var livredd for en SA eller noe slikt, men legen sa at så lenge jeg ikke blør , så er det ikke noe SA, fikk bedskjed om at jeg kunne ta paracet og var det ikke gått over til i dag så måtte jeg ringe igjen.. Heldivis gått over igjen..   Men så til poenget mitt, er det flere som har opplevd dette ? eller noe lingende og det har gått fint, blør ingen ting, har kunne i forrige uke har litt lyse rosa utflod/blod sånn litt her og litt der.. men ingen ting i dag.. eller de siste dagene, håper virkelig virkelig at det går greit, dette er så etterlengtet og ønsket, har hatt en del SA før, og var hennvist til Prøverør , når plutselig en test lyste positiv i steden.. Anonymous poster hash: 34dd4...4f1

Hei!

Jeg har det likens som deg, desverre. Det gjør helt forferdelig vondt. Kjennes mange ganger ut som om fødselen er i gang (har født 2 ganger). Men jeg plages også av treg mage. Det er helt vanlig ved svangerskap og også pga de vitamin/folat/kalsiumtabletter jeg har i meg.

Prøv å drikk mye vann, spis fiberrik mat og rør deg myyyyyye! Gå gjerne 2 turer hver dag. Det hjelper.

Men ja, luftsmerter er veldig vanlig i svangerskapet. Er sel uke 6+3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...