Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #1 Skrevet 2. juli 2014 Jeg husker ikke hva det heter, men jeg syntes det er så koselig når vinduene har ruter, hvis dere skjønner hva jeg mener.. Må man kjøpe vinduer som kommer med sånne, eller finnes det noe man kan feste på selv? Anonymous poster hash: bf3c1...ce9
☆☆☆ Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Falske sprosser? Kan kjøpast, hør med produsenten av vindua dine.
Wicked witch Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Du kan få mine Hehe. Du får kjøpt sånne som er hengslet i siden til å ha utenpå, men jeg vet ikke hvor. Prøv byggmakker eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Takk Takk HI Anonymous poster hash: 30729...c6f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #5 Skrevet 2. juli 2014 Vindusprodusenter har i stor grad begynt å levere vindu med pålimte sprosser, så det kan helt sikkert la seg gjøre:-) Anonymous poster hash: 771df...0c2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #6 Skrevet 2. juli 2014 I gamle dager lagde man smårutede vinduer fordi man ikke hadde teknologien til å lage større glass. Å montere falske sprosser på nyere hus kan se veldig feil ut. Det er også en fasadeendring som krever byggemelding. Hvis man elsker smårutede vinduer bør man kjøpe seg et gammelt hus. Jeg synes faktisk det er et hån mot eldre arkitektur å lage nye, simple kopier. Hilsen Arkitekt Nå hisser jeg meg sikkert på mange...... Anonymous poster hash: 03425...946
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #7 Skrevet 2. juli 2014 I gamle dager lagde man smårutede vinduer fordi man ikke hadde teknologien til å lage større glass. Å montere falske sprosser på nyere hus kan se veldig feil ut. Det er også en fasadeendring som krever byggemelding. Hvis man elsker smårutede vinduer bør man kjøpe seg et gammelt hus. Jeg synes faktisk det er et hån mot eldre arkitektur å lage nye, simple kopier. Hilsen Arkitekt Nå hisser jeg meg sikkert på mange...... Anonymous poster hash: 03425...946 Haha,arkitektnerd Anonymous poster hash: f3f61...fe4
Mikkemafian Skrevet 2. juli 2014 #8 Skrevet 2. juli 2014 I gamle dager lagde man smårutede vinduer fordi man ikke hadde teknologien til å lage større glass. Å montere falske sprosser på nyere hus kan se veldig feil ut. Det er også en fasadeendring som krever byggemelding. Hvis man elsker smårutede vinduer bør man kjøpe seg et gammelt hus. Jeg synes faktisk det er et hån mot eldre arkitektur å lage nye, simple kopier. Hilsen Arkitekt Nå hisser jeg meg sikkert på mange...... Anonymous poster hash: 03425...946 Jeg lurte på hvorfor du var så opptatt av dette, og så så jeg yrket ditt Du hadde nok ikke likt huset vårt, med sprosser som kan taes av og på, men v liker det
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #9 Skrevet 2. juli 2014 Hver sin smak :-) Bra du er fornøyd. Anonymous poster hash: 03425...946
☆☆☆ Skrevet 2. juli 2014 #10 Skrevet 2. juli 2014 I gamle dager lagde man smårutede vinduer fordi man ikke hadde teknologien til å lage større glass. Å montere falske sprosser på nyere hus kan se veldig feil ut. Det er også en fasadeendring som krever byggemelding. Hvis man elsker smårutede vinduer bør man kjøpe seg et gammelt hus. Jeg synes faktisk det er et hån mot eldre arkitektur å lage nye, simple kopier. Hilsen Arkitekt Nå hisser jeg meg sikkert på mange...... Anonymous poster hash: 03425...946 Er forsåvidt enig i at det er stygt, men det er det mykje som er.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #11 Skrevet 2. juli 2014 Sprosser heter det. Vi har det på vårt nye hus, og jeg syns at det er så fint. Når jeg vasker vinduer så tar jeg dem vekk og da syns jeg de er så stygge uten, hehe.. Men da jeg bodde i leilighet hadde vi ikke sprosser på vinduene og det gjorde meg ikke noe. Men i huset så har vi det på alle vinduer og det kler huset, definitivt. Jeg tror det er en vanesak, rett og slett. Men ikke stygt med eller uten, hver sin smak Anonymous poster hash: 35cc2...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå