Gå til innhold

Hyyyyl, er dette beinfragment som stikker ut???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trukket en visdomstann for noen uker siden og først nå tør jeg være borti med tungen. Kjenner at det er noe hardt og spisst oppi der! Nei og nei, dette lover ikke godt. Kommer det ut av seg selv eller må jeg til tannlegen og fjerne? Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 6c90e...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sikkert ikke et beinfragment, det er sikkert kjevebeinet du kjenner. Dette går over etter hvert, tannkjøttet vil "vokse over" kjevebeinet slik at du ikke kjenner det lenger. Har du vondt?

Skrevet

Sånn har det vært når jeg har tatt mine også. Som hysterika skriver: Tannkjøttet vokser over, og du merker det ikke lenger. Er du engstelig, tar du en telefon til tannlegen og hører. :)

Skrevet

Tusen takk for svar!:) Har ikke vondt lenger nå nei. Heldigvis. Ok kjevebeinet...Ai ai, dette må jeg bare takle og håpe at det gror over snart!

Anonymous poster hash: 6c90e...d51

Skrevet

Det kan være ben fra kjeven ja, men det er temmelig normalt og ikke farlig. Kommer ut av seg selv.

Anonymous poster hash: fa8bc...0b8
Skrevet

"Ok kjevebeinet ai ai!" He he he så utrolig søt!:)

Skrevet

Hos meg kom det noe spisst ut av tannkjøtter nedenfor visdomstannen jeg hadde trukket noen måneder før. Var visst benrester. Tannlegen fjernet beina, sydde noen sting og jeg har ikke merket noe siden, annet enn ett lite søkk i tannkjøttet.

Skrevet

tannlegen min meislet av og det voks over etterhvert. Fikk litt panikk først jeg også.

Anonymous poster hash: 5b198...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...