Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #1 Skrevet 1. juli 2014 Har noen her fått Restylane i leppene? Dårlige/gode erfaringer? Vurderer å gjøre det. Fått rynker og mindre lepper pga røyking. Noen erfaringer/anbefalinger til steder i Rogaland? Anonymous poster hash: 37ef9...c57
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #2 Skrevet 2. juli 2014 Jeg ville ikke brukt Restylane, erfart at det holder kun kort tid. Bedre erfaring med Juvaderm. Colloseumsklinikken i Stavanger er flinke Anonymous poster hash: 692bf...564
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #3 Skrevet 2. juli 2014 Juvederm er mye bedre, eller teosyal. Holder mye lenger enn restylane, det varte ikke engang 3 mnd på meg, mens teosyal er ikke gått helt ut enda og det er over 1 år siden jeg tok det nå. Rogaland er stort da, så om du har litt mer spesifikt? Jeg har bare erfaringer med frøken dings i haugesund og haugesundsklinikken. Anonymous poster hash: b5e1f...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2014 #4 Skrevet 2. juli 2014 Noen som kan anbefale et sted i Oslo som er gode med teoysal? Anonymous poster hash: e5e15...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå