Gå til innhold

Hvordan fortelle det til fam?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja det er spm..

Begge våres fam kommer til å gå av hengslene og ikke på noen positiv måte.

2 kulturer og 2 religioner + + +

Blir et helvete uten like, det vet vi alt nå..

Men hvordan forteller vi det? Redd jeg aborterer der og da når helvete bryter løs..

Anonymous poster hash: 38437...84b

Fortsetter under...

Ingen erfaring med dette, har kun fortalt det til egne foreldre og svigerforeldre. Men vi er unge og visste ikke helt hvordan foreldrene våre ville reagere. 

Så vi gikk og gruet oss, med puls på nærmere 190 rett før vi skulle si det. Og det gikk jo fint det. :) Det verste er tiden før, når man går og tenker de verste ting og bare gruer seg. Men det er bare å manne seg opp og si det. Reaksjonen kommer nok til å være bedre enn forventet! 

Lykke til, dette går nok bedre enn forventet!

Gjest Angelstath

Ingen erfaring med dette, har kun fortalt det til egne foreldre og svigerforeldre. Men vi er unge og visste ikke helt hvordan foreldrene våre ville reagere.

Så vi gikk og gruet oss, med puls på nærmere 190 rett før vi skulle si det. Og det gikk jo fint det. :) Det verste er tiden før, når man går og tenker de verste ting og bare gruer seg. Men det er bare å manne seg opp og si det. Reaksjonen kommer nok til å være bedre enn forventet!

Lykke til, dette går nok bedre enn forventet!

Vi kommer ikke til å fortelle noe til noen.. Hvis noen sier noe så blir det jeg, og da til begges mødre.. Da blir det forventet giftemål i hans fam/kultur.. Mine går i skogen å hyler av sinne..

Min sambo vil ha abort.

Yeay (!!!!) for mitt liv...

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...