Gå til innhold

litt deppa etter undersøkelse hos jm idag..

Anbefalte innlegg

Er uke 39+2 og jordmor undersøkte meg vaginalt idag.

Mormunn var desentrert,åpen 1 cm og cervix 1 cm..synes selv jeg har hatt "alle" modningstegn i boka og var helt sikker på at jeg var mer moden. Er andregangsfødende, 2 år og 4 mnd siden siste fødsel. Ble da satt igang 11 dager på overtid,helt umoden!Er derfor min store skrekk at det samme skal skje igjen nå..jordmor "rota" litt oppi der,men det er vel ikke det samme som å strippe?

Ble litt deppeinnlegg dette..

Anonymous poster hash: 37f80...57d

Fortsetter under...

Føler med deg. Ble satt igang selv med første og var helt umoden. Hard og lang fødsel.

Husk at modning kan skje fort, så om du ikke har noe modning nå kan du ha det i morgen.

Selv har jeg samme skrekken om å gå overtid og å bli satt i gang, så så fort jeg er i terminuka (store selskaper og annet skjer uka før og det vil jeg være med på) skal jeg be om stripping og fysioterapauten har lovet å behandle ett område man ikke skal behandle på gravide da det kan sette igang fødsel. I tillegg skal jeg høre med ei jeg kjenner som er akupunktør om hun kan sette modningsakkupunktur eller igangsettelsesakkupunktur.

Hehe. Ganske desperat for å ikke gå over og måtte igangsettes :)

Takk for oppmuntrende ord:) Vet at mye kan skje på kort tid, hadde bare håpet på litt bedre nyheter. Men nå det er sagt er jeg mer moden NÅ ei uke før termin enn jeg var 11 dager over termin og ble satt igang med ballong!!Ringte akupunktøren etter timen hos jordmor og skal til behandlig hos henne i morgen og fredag så krysser fingrene for fødsel i helgen;)

Håper vi begge går i fødsel av oss selv rundt termin:)

Anonymous poster hash: 37f80...57d

Husk at første fødsel ofte er den vanskeligste. Nå har du åpnet deg en gang allerede, så odsene for at det går lettere denne gangen er veldig høye. Har mange venninner som har gått over og blitt satt i gang med førstemann, men som har hatt en helt standard fødsel med de andre :) Lykke til uansett :)

Anonymous poster hash: b6a5e...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...