Gå til innhold

Settes i gang før termin pga. bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Har noen hørt om tilfeller der det har skjedd? Har over en mnd igjen, fatter ikke hvordan jeg skal klare det... Har hatt heftig bl siden uke 8, som selvsagt bare har blitt verre og verre. Har brukt krykker siden 5. mnd. Hodet fester seg gjerne ikke his flergangsfødende, så ikke tør jeg se frem til at det skal hjelpe, heller. Er så deprimert av å være så invalid!

Anonymous poster hash: 812cc...069

Fortsetter under...

Var heller ikke snakk om det når jeg var gravid med første. Hadde kraftig bekkenløsning, ingen hjelpemidler, og masse andre kraftige svangerskapsplager.

Jeg måtte virkelig grine meg til å bli igangsatt tre dager før jeg skulle (hadde time på sag 11 på overtid) og det var bare pga at de på sykehuset sammen men min jordmor kom frem til at jeg hadde begynt å få svangerskapsdeprisjon.

De driter lang marsj om du er lei og har vondt, så lenge baby har det bra. Er min oppfatning.

Og det er IKKE en dans på roser å bli igangsatt! Håp heller på at den starter av seg selv.

Eventuelt be jordmor om stripping.

Anonymous poster hash: d85cd...31a

Takk for svar. Da er det bare å slå det fra seg. Kan jo forstå at det er babyens ve og vel som kommer først. Er bare så utrolig lei av å leve med disse smertene :( Får satse på at det går over etter fødsel...

Anonymous poster hash: 812cc...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...