Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #26 Skrevet 1. juli 2014 Jeg syns det er upassende å gi barnehageansatte vin.Fordi? De er vanlige folk de som jobber i barnehage og altså Anonymous poster hash: 1a065...6b2 Rettelse:Jeg syns det er upassende å gi alle man ikke kjenner godt vin. Det kan være div ting man ikke vet om som gjør det upassende. Og hva er greia med alkohol egentlig? Syns det generelt er for mye fokus på alkohol og drikking. Det er jeg helt enig i. Ikke sikkert alle drikker vin engang Anonymous poster hash: 1a065...6b2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #27 Skrevet 1. juli 2014 Jobber selv i bhg. Har fått vin mange ganger og synes det er helt ok. Vi er da bare helt vanlige mennesker med et liv utenom jobben vi også. Kan da drikke vin på fritiden om vi vil😉 Her samler vinflaskene mye støv vel og merke.... Gi vin om du har lyst du😀 Anonymous poster hash: 1b485...620
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2014 #28 Skrevet 1. juli 2014 Ville kjøpt alkoholfri musserende. Ingen som kan bli fornærmet da Anonymous poster hash: 6e0b6...811 Bare smaksløkene! Anonymous poster hash: 228f1...2e6 Om jeg hadde fått en flaske alkoholfri mussérende i gave hadde jeg virkelig lurt på hva jeg hadde gjort for noe galt.Prøvde meg på en flaske da jeg var gravid med Nurket - å fusjom!! Det smakte maling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå