BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. juli 2014 #1 Del Skrevet 1. juli 2014 Har en gutt som akkurat har fylt 3år. Han er umulig å ha med å gjøre når det kommer til tannpussen!! Vi må lokke og overtale, og det er en langtekkelig affære å få det gjort "skikkelig". Men vi får ikke brukt tannkrem!!! Han gråter og brekker seg og synes det er utrolig ekkelt, og vi har prøvd med ulike smaker men samme resultat uansett. Andre som har vært borti det samme? Hvor bekymra bør jeg være?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl1986 Skrevet 1. juli 2014 #2 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg har det samme med min 3-åring. Føler vi har prøvd "alt". Han har vært hos tannlegen og hadde heldigvis sterke tenner og ingen hull. Vi har begynt med fluortabeletter med jordbærsmak. De liker han. Tannlegen og helsesøster sa vi måtte bare fortsette å prøve og at han sannsynligvis ville komme over det når han ble 4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 1. juli 2014 #3 Del Skrevet 1. juli 2014 Godt å høre vi er flere som sliter med de anbefalte 2 min..... jeg er fornøyd med 1. Lurer fælt på hvordan tannlegetimen blir, han virker ikke veldig positiv for det :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #4 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg har lært at det ikke er nødvendig med tannkrem! Så lemge du får pusset godt med børste og vann, så skal det holde. Anonymous poster hash: b6483...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå