Gå til innhold

Noen som jobber i Color Line, eller har en tilbudskode?

Anbefalte innlegg

Svigermor fyller rundt tall og vi har lovet å spandere på henne og oss selv et cruise. Problemet er bare at vi har så innmari dårlig råd, og dette blir for dyrt for oss :(
Da vi sjekket i forrige uke kunne vi alle reise for ca 1900kr, nå koster det det dobbelte, og det uten mat.
Nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre :(

Anonymous poster hash: a534c...90d

Fortsetter under...

Hvor vil du? har en gratisbillett på sandefjord-strømstad som jeg ikke kommer til å få brukt.

Tusen takk for tilbudet kjære deg.

Svigermor er litt kravstor kan man si, og det passer ikke økonomien vår :(

Om ingen kan hjelpe oss så ender det vel med at vi ruinerer oss og drar på tur likevel, noe som IKKE er fornuftig :(

Det er invitert med mange andre også, derfor må reisen gjennomføres.

Annonse

Da får kjerringa kjøpe turen sin selv! MAKAN!! Skal dere virkelig loppe dere for kroner , så gamla kan briske seg på båten? Nei, vet du hva.

Men sann alvorlig, det er få koder som gir billigturen nå iferien. Men spør du meg om en mnd eller to, så kan jeg kanskje fikse noe :)

Har dere ikke råd så har dere ikke råd. Sånn er det bare.

Nå var det vel ikke så lurt å love cruise, men sier dere fra så vil hun vel forstå det. Mine foreldre hadde aldri likt at jeg spanderte en gave uten å ha råd ihvertfall.

Anonymous poster hash: b4fa7...69d

Hvorfor i all verden har dere solgt skinnet før bjørnen er skutt? Dere har jo i realiteten allerede gitt denne gaven. Jeg ser ikke noen annen løsning enn at dere holder løftet.

Anonymous poster hash: bfe77...d88

Og du tror at noen som jobber i Color line skal styre for å prøve å gi en uøkonomisk fremmed ansattrabatt eller noe? Optimistisk!

Det er jo ikke akkurat styr... Slike linker blir delt stadig vekk av mine fb-venner. Kiel-billettene er det ikke rabatt på enda.

Hos color line fungerer det sånn at billettene blir dyrere og dyrere jo fullere båten er, det lønner seg å bestille i veldig god tid.

Skal du avgårde i juli bestiller du billettene i januar-februar, da får du en grei pris. Å vente til båten er nesten full er galskap, da må du betale i dyre dommer for de få plassene som er igjen...

Dette står på nettsidene deres, så om dere visste om denne turen skulle dere bestilt for lenge siden. Har flere rabattkoder til colorline (svogeren min jobber der), men de fungerer ikke i fellesferien. De gratis, og rabatt-kupongene de ansatte deler ut er jo for å fylle båtene når det er stille perioder, ikke i juli når folk er villige til å betale gull og diamanter for å komme seg over til Danmark.

Anonymous poster hash: 5f980...bfd

Annonse

Det var ikke planen å reise så tidlig.
Men vi tittet på pris i forrige uke, og jeg tenkte å vente til i dag, 1. juli med å bestille (lønningsdag). Men da var prisene over det dobbelte :( Så jeg fikk litt sjokk kan man si.

For øvrig har jeg ei venninne som jobbet på Color Line tidligere, og de hadde alltid spesielle bestillingskoder de kunne bruke til venner og familie.
Hun jobber dessverre ikke der lenger, men jeg hadde selvsagt aldri spurt om noen måtte styre mye for å få tak i en kode, eller måtte gi bort sin egen billett på noe vis.

For det første; innmari teit å gi en gave man ikke har råd til å gjennomføre.

For det andre; hadde jeg vært svigermoren din hadde jeg aldri hatt samvittighet til å kreve denne gaven av dere om jeg visste dere var dårlig stelt. Har dere fortalt henne ståa?

For det andre; hadde jeg vært svigermoren din hadde jeg aldri hatt samvittighet til å kreve denne gaven av dere om jeg visste dere var dårlig stelt. Har dere fortalt henne ståa?

Som jeg har skrevet flere ganger kunne vi ikke forutse at prisen ble over det dobbelte i løpet av få dager.

Det er mange som er invitert med, så vi må på en måte gjennomføre reisen.

Som jeg har skrevet flere ganger kunne vi ikke forutse at prisen ble over det dobbelte i løpet av få dager.

Det er mange som er invitert med, så vi må på en måte gjennomføre reisen.

Ok, det er kjedelig.

Har dere fortalt dette til svigermor? Kanskje dere kan betale halve hver? Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å la barna mine ta opp kredittkortgjeld for å kjøpe noe til meg.

Jeg har... 298kr pr voksen.. Men kun disse datoer: 3-10. juli, 22. juli , 6. august, 10. august. Men det kan fort bli utsolgt.. I tillegg får man 1/2 pris på oppgraderingen av lugar.
Men da får du i tilfelle sende meg en PM, legger det ikke ut her.

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...