Gå til innhold

Vært på 3D

HeleneT23

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på 3D UL.. Og gud så kjekt det var.. ! Angrer ikke et sekund.. Man får jo se alt så utrolig mye bedre.. Kunne tydelig se at den lille prinsessen ligner på sine storesøsken.. :) Var på Ultralydklinikken her i Bergen og hun som tar UL der var utrolig dyktig.. Flink å forklare og si hva hun ser, måler og hva som vises på skjermen. Veldig tålmodig og hyggelig.. Prinsessen var sta og litt sjenert så låg hele tiden med en hånd forran halve ansiktet. Så da fikk jeg faktisk ny time neste uke for å se om hun da klarte å få bedre bilder.. Jeg syntes jo bildene i dag var supre jeg, men hun var veldig nøye på at bildene skulle være bra og tydelige.. Og det er jo greit det.. Man betaler jo faktisk en del for en slik time, men absolutt verdt det synes jeg.. 

Syns det er litt kjekt og med de filmsnuttene man får på dvd og kunne ha seinere å vise frem til prinsessen av tiden i magen.. :) Må jo sikkert være litt spesielt for henne seinere også å kunne se film at at hun var i magen.. :) 

Nå er det bare å pakke og ta seg en uke på ferie og bare vente på neste 3d time igjen neste uke.. :) 

Fortsetter under...

I dag har jeg vært på 3D UL.. Og gud så kjekt det var.. ! Angrer ikke et sekund.. Man får jo se alt så utrolig mye bedre.. Kunne tydelig se at den lille prinsessen ligner på sine storesøsken.. :) Var på Ultralydklinikken her i Bergen og hun som tar UL der var utrolig dyktig.. Flink å forklare og si hva hun ser, måler og hva som vises på skjermen. Veldig tålmodig og hyggelig.. Prinsessen var sta og litt sjenert så låg hele tiden med en hånd forran halve ansiktet. Så da fikk jeg faktisk ny time neste uke for å se om hun da klarte å få bedre bilder.. Jeg syntes jo bildene i dag var supre jeg, men hun var veldig nøye på at bildene skulle være bra og tydelige.. Og det er jo greit det.. Man betaler jo faktisk en del for en slik time, men absolutt verdt det synes jeg.. 

Syns det er litt kjekt og med de filmsnuttene man får på dvd og kunne ha seinere å vise frem til prinsessen av tiden i magen.. :) Må jo sikkert være litt spesielt for henne seinere også å kunne se film at at hun var i magen.. :) 

Nå er det bare å pakke og ta seg en uke på ferie og bare vente på neste 3d time igjen neste uke.. :)

Så hyggelig å høre :) Lille søte prinsessen din blir sikker glad for å kunne se de videoene en dag :)

Nå er jeg spent! Kom bf til timen?

Det er jo virkelig hans tap, han vet ikke hva han går glipp av! Som du sier så er det lettere å love og si masse fine ting, men det er handlingen som virkelig er viktigst her! Syns du er veldig flink som har klart deg så bra uten han!

Jeg har vært plaget med blødninger i en uke jeg nå, vært på legevakta 2 ganger. De mente dette var en pågående abort, fikk ikke tatt ul da de mente at de ikke kunne ta ul på alle som kom inn dit med spontantabort. Fikk henvisning til Ullevål da. Men så utålmodig som jeg var gikk jeg til privatklinikk og fikk tatt ul der. Fikk sett en liten klump med bankende hjerte :) Men jeg blør jo ennå :( Skal på Ullevål på fredag, æsj...dette var ikke noe gøy :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...