Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 De siste ukene har jeg vært mye svimmel, vært småkvalm og veldig trøtt. Våkner med trykk i hodet og ved aktivitet, så får jeg mer vondt i høyere tinning. Trykket sitter mest bak øya. Men nakken stivner også til, jo mer vondt jeg har i hodet. Jeg sov i 4 timer nå på dagtid (før det var jeg veldig svimmel), når jeg våkna, så følte jeg meg mindre trøtt, men har mer pulserende smerte i høyere tinning og trykk i hodet(som sitter mest bak øya og litt i nakken). Burde jeg ikke blitt bedre etter søvn, om det er migrene? Jeg har slitt mye med hodepine og kroppslige smerter tidligere, men de siste ukene har det blitt mer intenst. Jeg vet ikke om jeg bare har kommet inn i en dårlig sirkel i forhold til migrene, eller om det kan skyldes noe mer? Anonymous poster hash: 2e3e7...27c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Det kan hende du har bihulehodepine. Se om det blir bedre med nesespray Anonymous poster hash: b94b6...b31
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Det kan hende du har bihulehodepine. Se om det blir bedre med nesespray Anonymous poster hash: b94b6...b31 Oki. Takk for tips. Ser også en kan få hodepine av å drikke for lite, så skal prøve meg både på å drikke mer og nesespray. HI Anonymous poster hash: 2e3e7...27c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Første jeg tenkte på var stress. Har selv hatt veldig mye spenningshodepine og nakkeproblemer. Var i den mest hektiske småbarnsperioden, med to barnehagebarn og fullt opp på jobb. Skulle jo rekke alt hjemme også. Jeg som både leverte og hentet barna i barnehagen, stresset hjem for å lage middag. Pluss at huset skulle være i orden.... Bestill time hos lege, best å få det sjekket. God bedring. Anonymous poster hash: d0075...fca
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Første jeg tenkte på var stress. Har selv hatt veldig mye spenningshodepine og nakkeproblemer. Var i den mest hektiske småbarnsperioden, med to barnehagebarn og fullt opp på jobb. Skulle jo rekke alt hjemme også. Jeg som både leverte og hentet barna i barnehagen, stresset hjem for å lage middag. Pluss at huset skulle være i orden.... Bestill time hos lege, best å få det sjekket. God bedring. Anonymous poster hash: d0075...fca Jeg har tatt det veldig med ro i det siste, men det kan jo være invendig stress også. Har bestilt time hos legen. Jeg fant vel ut at jeg kan ha drukket litt lite også. Litt skummelt å lese på nett, for der kom brått hjernesvulst opp. Men det står at det er svært sjeldent. Og jeg har heller ikke alle symptomene. Men jeg er vel kanskje mer utsatt for oftere hodepine, ettersom jeg både har hatt spenningshodepine og migrene. Anonymous poster hash: 2e3e7...27c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 For min del blir migrenen ofte verre av at jeg ligger. Mer trykk i hodet da. Soving hjelper lite, får uansett sjelden til å sove med migrene, det er altfor vondt til det. Sliter du mye med dette kan det være en god idé å ta en tur til fastlegen. Da kan han/hun finne mer ut av hva det dreier seg om, og gi deg riktig behandling. Anonymous poster hash: 6d66d...5af
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 For min del blir migrenen ofte verre av at jeg ligger. Mer trykk i hodet da. Soving hjelper lite, får uansett sjelden til å sove med migrene, det er altfor vondt til det. Sliter du mye med dette kan det være en god idé å ta en tur til fastlegen. Da kan han/hun finne mer ut av hva det dreier seg om, og gi deg riktig behandling. Anonymous poster hash: 6d66d...5af Jeg sliter også med å sovne, om jeg får et ordentlig anfall. Men i det siste har jeg mest hatt mer begynnende anfall, hvor jeg blir trøtt, svimmel, tåkesyn. Går konstant med småvondt og periodevis litt mer vondt, men ikke så ofte ordentlig anfall. Men utfordrer jeg det, så kommer anfallet fort. Problemet er jo også at jeg egentlig blir verre av å sitte for mye her, men hva i alle dager skal en finne på? Prøver å ta det i små ettapper av gangen da. Anonymous poster hash: 2e3e7...27c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Jeg hadde innvendig stress over lengre tid. Endte opp med spenninger i skuldre og nakke. En morgen var jeg så svimmel at jeg ikke klarte å går. Gikk på en skikkelig smell. Sm i 6 mnd. og mye behandling av kiropraktor. Anonymous poster hash: 48db6...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå