Gå til innhold

Er det noen her som handler på ebay etc UTEN kredittkort da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår at det er best å handler på nett og reiser med kreditt kort , men jeg har aldri sett behov for kreditt kort og har det altså ikke.

Handler en del på ebay gjennom paypal med vanlig bankkort.. Er dette veldig unormalt da??

Har alle kreditt kort de betaler med og kun det?

Anonymous poster hash: 1dc27...3cb

Fortsetter under...

Skrevet

På payPal kan man like gjerne ha debitkort, men jeg har kredittkort der. Greit å slippe å legge ut for kjøpet selv om det kommer en vare jeg ikke vil ha. Da er den belastet kreditten, og jeg må ikke legge ut noe selv om det er svindel eller varen må returneres pga feil.

Anonymous poster hash: 94e4e...a4d

Skrevet

Handler med visa kortet gjennom PayPal. Har opplevd et par ganger at varene ikke kommer og har da fått tilbake pengene gjennom PayPal uten problem.

Anonymous poster hash: 8d997...50c

Skrevet

Handler med visa kortet gjennom PayPal. Har opplevd et par ganger at varene ikke kommer og har da fått tilbake pengene gjennom PayPal uten problem.

Ok, har enda ikke opplevd at varer ikke kommer, men så bra at paypal ordner opp da. Hvordan gjør man da? Sender mail.

Skal forresten skaffe meg et kredittkort da, men det er fordi jeg reiser en del, og liker egentlig ikke og ha med eget kort i utlandet pga tyveri......

HI

Skrevet

Ok, har enda ikke opplevd at varer ikke kommer, men så bra at paypal ordner opp da. Hvordan gjør man da? Sender mail.

Skal forresten skaffe meg et kredittkort da, men det er fordi jeg reiser en del, og liker egentlig ikke og ha med eget kort i utlandet pga tyveri......

HI

du lager sak på ebay, det kan du gjøre under varen. Så bruker ebay så så lang tid også får du pengene tilbake. Måtte gjøre det med en kjole jeg bestilte derfra som aldri kom. 

Anonymous poster hash: 1fe47...390

Annonse

Skrevet

Aldri eid et kredittkort, betaler med en gang vanlig visa så er jeg ferdig med saken.

Anonymous poster hash: 68392...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...