Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har gått på P-piller i mange år. Etter å ha hatt mensen var jeg tom for piller og hadde legetime noen dager senere der jeg skulle få ny resept. Jeg gikk da fire dager uten å ta pillen, og tok første på brettet 14. Juni. Etter hva jeg har forstått blir pillen mest usikker når man har glemt de første pillene på brettet, og har også lest at pillen da ikke er sikker før etter syv dager. 18. Juni oppdaget jeg el-slim, og jeg samboeren hadde hatt sex både to dager før og samme dagen. Etter noen dager fikk jeg veldig såre nippler (som jeg fortsatt har), har også fått veldig god luktesans og merket noen stikninger i eggstokkene de siste tre dagene. Stikningene kjente jeg veldig godt i går kveld og litt i dag tidlig, i tillegg kjenner jeg litt småkiling innimellom. I går fikk jeg litt lyst blod på papiret, og noen dråper i dag med utflod med litt blod.

Kan jeg være gravid? Og hvordan er deres erfaringer med tidlige symptomer? Selv om dette ikke var planlagt hadde både jeg og samboeren blitt veldig glad, men er så redd for å håpe om jeg ikke er det.. Er fortsatt noen dager igjen før jeg kan ta en sikker graviditetstest!

Anonymous poster hash: ca355...8fc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152360-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test. Hadde du el 18. juni vil den mest sannsynligvis være positiv nå dersom du er gravid. Men sannsynligheten er ikke særlig stor. Hormonene fra p-piller går ikke ut av kroppen etter noen dager, det kan nok like gjerne være blødningsforstyrrelser og tull med hormonene.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152360-gravid/#findComment-146492751
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...