Gå til innhold

Dere som har malt i fargen refleksjon. Fornøyd? Blir den "kjedelig" på ei hel stue? Blir det fin forskjell mellom vegg og hvitt tak og list?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maser om farger om dagen, men skal slutte å mase så snart jeg får bestemt meg 😜

Anonymous poster hash: 89f49...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er superfin! Veldig lys og delikat, og blir likevel fin kontrast til hvite lister ( listene bør ikke være egghvite eller andre hvitnyanser med gulskjær). Er veldig fornøyd med fargen, og har den i flere rom:)

Anonymous poster hash: 49cc0...cb2
Skrevet

Jeg synes den er superfin! Veldig lys og delikat, og blir likevel fin kontrast til hvite lister ( listene bør ikke være egghvite eller andre hvitnyanser med gulskjær). Er veldig fornøyd med fargen, og har den i flere rom:)

Så bra :) Den virker ikke gulaktig eller med rosaskjær i? Skal male tak og lister helt hvitt (hvit base uten noe tilsatt farge). Hadde du hatt lyst til å legge ut bilde av en vegg der en ser kontrasten til list? Har googlet masse bilder, men synes det er vanskelig å se :).

Hi

Anonymous poster hash: 57f97...444

Skrevet

Opp :)

Skrevet

Jeg har malt noen gamle møbler med refleksjon. Syns ikke fargen er noe fin :( Eggehvit er MYE finere.

Anonymous poster hash: 4669c...be6

Skrevet

Vi har den på soverommet, synes den er kjempe fin. Litt grått i den, mye finere det enn hvite farger som har gult i seg...

Anonymous poster hash: 47d52...774

Skrevet

Så bra :) Den virker ikke gulaktig eller med rosaskjær i? Skal male tak og lister helt hvitt (hvit base uten noe tilsatt farge). Hadde du hatt lyst til å legge ut bilde av en vegg der en ser kontrasten til list? Har googlet masse bilder, men synes det er vanskelig å se :).

Hi

Nei, har absolutt ikke gul- eller rosaskjær. Er på ferie så har ikke mulighet til å legge ut bilde. Det beste er på prøve på veggen så ser du det ordentlig. Vanskelig med farger på bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...