Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Maser om farger om dagen, men skal slutte å mase så snart jeg får bestemt meg 😜 Anonymous poster hash: 89f49...c9c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes den er superfin! Veldig lys og delikat, og blir likevel fin kontrast til hvite lister ( listene bør ikke være egghvite eller andre hvitnyanser med gulskjær). Er veldig fornøyd med fargen, og har den i flere rom:) Anonymous poster hash: 49cc0...cb2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes den er superfin! Veldig lys og delikat, og blir likevel fin kontrast til hvite lister ( listene bør ikke være egghvite eller andre hvitnyanser med gulskjær). Er veldig fornøyd med fargen, og har den i flere rom:) Anonymous poster hash: 49cc0...cb2 Så bra Den virker ikke gulaktig eller med rosaskjær i? Skal male tak og lister helt hvitt (hvit base uten noe tilsatt farge). Hadde du hatt lyst til å legge ut bilde av en vegg der en ser kontrasten til list? Har googlet masse bilder, men synes det er vanskelig å se . Hi Anonymous poster hash: 57f97...444
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Jeg har malt noen gamle møbler med refleksjon. Syns ikke fargen er noe fin Eggehvit er MYE finere. Anonymous poster hash: 4669c...be6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Vi har den på soverommet, synes den er kjempe fin. Litt grått i den, mye finere det enn hvite farger som har gult i seg... Anonymous poster hash: 47d52...774
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Jeg synes den er superfin! Veldig lys og delikat, og blir likevel fin kontrast til hvite lister ( listene bør ikke være egghvite eller andre hvitnyanser med gulskjær). Er veldig fornøyd med fargen, og har den i flere rom:) Anonymous poster hash: 49cc0...cb2 Så bra Den virker ikke gulaktig eller med rosaskjær i? Skal male tak og lister helt hvitt (hvit base uten noe tilsatt farge). Hadde du hatt lyst til å legge ut bilde av en vegg der en ser kontrasten til list? Har googlet masse bilder, men synes det er vanskelig å se . Hi Anonymous poster hash: 57f97...444 Nei, har absolutt ikke gul- eller rosaskjær. Er på ferie så har ikke mulighet til å legge ut bilde. Det beste er på prøve på veggen så ser du det ordentlig. Vanskelig med farger på bilder Anonymous poster hash: 49cc0...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå