Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt ingen TR her...blir spennende å se om det kommer til onsdag....er jeg ikke gravid håper jeg TR kommer så snart som mulig, skal nemlig i bryllup til lørdag, greit å vite om jeg kan ta et glass eller ikke og så slipper jeg den voldsomme blødningen, som jeg pleier å ha de første 3 dagene.

Fortsatt ikke TR her heller, har ingen symptomer. Kjøpt test idag, tester igjen imorgen...hvis ikke TR plutselig dukker opp.....

Samme her, men vil faktisk ikke teste:-/ vil ikke bli skuffet, så venter til tr kommer.. Vet jeg ikke er gravid, tror ikke vi humpet nok, eller traff el

Annonse

Fortsatt ikke TR her heller, har ingen symptomer. Kjøpt test idag, tester igjen imorgen...hvis ikke TR plutselig dukker opp.....

Samme her, men vil faktisk ikke teste:-/ vil ikke bli skuffet, så venter til tr kommer.. Vet jeg ikke er gravid, tror ikke vi humpet nok, eller traff el

Skal i bryllup til lørdag, vil gjerne vite om jeg kan ta et glass eller 2 :P tror vi humpet endel rundt eggløsning, om det var 26,28 eller 32 dagers syklus...helgardering :) men trenger ikke bety at det ble noe ut av det....

.....testa idag...testen er positiv og strekene ganske sterke!!!! Blir litt vanskelig å skjule for familien i bryllupet tror jeg, siden vi skal bo på hotellet der festen er, for jeg pleier å ta et glass hvis det er mulig....:P

Gratulerer så mye! Endelig en positiv test i denne gruppa!

.....testa idag...testen er positiv og strekene ganske sterke!!!! Blir litt vanskelig å skjule for familien i bryllupet tror jeg, siden vi skal bo på hotellet der festen er, for jeg pleier å ta et glass hvis det er mulig....:P

Gratuleere:-) kjenner jeg har løst å teste selv, men har kun el tester hjemme. Så må på butikken da, og da blir det ingenting før imorgen.. Så gidder ikke:-:

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...