Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikm imorgen, og jeg jobber natt, så et egentlig ikke når jeg skal teste :-p

Men her har jeg hatt blødninger ved el, ømme nippler(enda) og har hatt et par dager nå litt murringer...

Du må oppdatere oss! Håper du får en positiv test :)

Fortsetter under...

Neg. g-test idag tidlig.... Sitter og tenker på om jeg har en 32 dagers syklus denne gangen :( Da er ikke IKM før neste onsdag.... Jaja, godt vi la inn aksjer både før, under og etter eggløsning. Så hvis TR ikke dukker opp før onsdag får jeg teste igjen ;)

Ikm idag, men ingen tr.. Testet heller ikke idag, denne gangen lar jeg det bare gå sin gang til evt tr kommer! Har en billigtest i strimle og en cb.. Så skal vente til over helgen evt etter jeg er ferdig med nattevaktene mine :-)

Annonse

Jeg er ikke så flink å være aktiv i disse ikm trådene, men får vel oppdatere listen iallefall.

Fikk jo svak strek på test igår kveld, men tantebesøk i natt, og negativ test idag, så var lureri ute og gikk, så da slentrer jeg videre inn i pp 4, og ønsker dere andre lykke til videre! Fingrene krysset for Karooline X

Det må jo klaffe for noen denne mnd eller? :)

21.07 : snille_snille
22.07 : mammatilto=)
23.07 :
24.07 : Chloe30, Utlåmodig82
25.07 : stch85, Marita Madelen
26.07 : Aalesundfrøkna(12 pp), Karooline, <bare mamma>
27.07 : Allecra, MammaTilFelix 

TR:

<bare mamma>

Annonse

Ingen tegn til tr her, men negativ test i dag. Fikk negative eggløsningstester i 7 dager rundt antatt EL, og har ikke kjent ømme pupper, murringer eller noe som helst denne gangen, slik jeg vanligvis gjør. Så tror jeg enten  ikke hadde EL denne gangen, eller så har den vært forsinket. Noen mulige tegn for noen dager siden, så får bare vente og se om tr kommer, hvis ikke får jeg teste igjen senere. Mannen skal bort, så får ikke testet før tidligst fredag igjen..;)

Spennende, Karooline! :)

Lykke til til alle! :)

Tr gjorde sin ankomst her også i går. Synes egentlig det var veldig greit for da vet jeg at kroppen er på stell etter ma'en, og vi kan gå inn i vår første skikkelige pp etter at vi mistet. Håper på maibebis <3

Åååh jeg som krysset fingrene for at det skulle gå i denne perioden for deg :( Lykke til i neste periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...