Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmmm, ikke sett noe mer blod annet enn noen få dråper i papiret tidligere i dag. Har hatt på truseinnlegg men ikke noe mer å se. Men jeg kjenner murringer så TR er nok på vei uansett :/

Fornuften min sier at det ikke er håp, men så lenge jeg ikke har fått en ordentlig blødning er det jo en mikroskopisk sjangse da :) hehe... Kommer ikke TR i løpet av natta blir det en test!

Fortsetter under...

Kom fra mannen min etter middag ikveld, "har du mensen nå? Ikke? Da kan vi kanskje kose litt da?" :) IKM til torsdag, så spennende dager :D greit at all prøvingen ikke har "ødelagt" lysten ;)

Lykke til med kosen! Er viktig å ikke bare ha baby-lage-sex også!

Gjest MammaTilFelix

Klarte å la være å ta ny gravi- test i kveld, men tok en EL test i stedet. Leser at også den kan slå ut... Ingen smil på den testen. Ny g test i morgen tidlig :)

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=294659

Annonse

Gjest MammaTilFelix

Mai- baby er veldig koselig!!

Her ble det ny test, same old same old, resultat. Absolutt ingen symptomer, sist hadde jeg mange symtomer, samt festeblødning (jeg synes mensen kom litt vel tidlig den måneden....!).

Blir nok ny pp neste måned på oss også. Tar ny test i morgen, selv om jeg egentlig ikke har så mye håp..

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=294801

Endret av MammaTilFelix

Nå er jeg rett å slett sliten..

Har hatt mensaktig smerter siden 4dpo pluss stikk i lysken en kveld og neg test i dag 11 dpo.

Slik har jeg det vær eneste pp.

De mnd vi ikke prøver er det ikke antydning til smerter før den dagen tr kommer.

Det er fryktelig slktsomt med smerter så lenge hver eneste pp uten positivt resultat.

Har ALDRI vondt de mnd som vi ikke prøver..

Sliten :(

Det er hver dag, men ikke hele dagen, å til tider så vondt at jeg ikke får sove..å så lenge det forsvinner fra tid til annen å det er såøass vondt som det er så regner jeg ikke med at jeg finner det opp som et symptom, selvom hue er fabelaktig på den måten :P

Er 4 pp nå..å 3 av de gangene har jeg hatt det sånn..å har hatt pauser fra 3-4 pp pga jeg rett å slett var så sliten av å gå så lenge med vondt :/

Annonse

Har IKM imorgen....men lurer litt på om det kanskje er lørdag? Har fortsatt ikke somlet meg til å kjøpe test, skal kjøpe imorgen :D Så blir det antagelig testing fredag eller lørdag hvis TR ikke dukker opp.... Har liksom ingen symptomer, så har ingen tro på dette...men så kjente jeg ikke så mye etter de andre gangene jeg ble gravid heller, bortsett fra at jeg hadde sykt ømme brystvorter :P men husker ikke om det var etter IKM eller før :D

Gjest MammaTilFelix

Sitter her med 6 negative rfsu, en neg EL test og en clearblue svart på hvitt "ikke gravid", ingen symptomer heller.. Skal gå til innkjøp av clearblue fertilitetsmonitor. Så nå kan mensen komme, så er jev igang med å bli enda bedre kjent med min syklus. Lykke til resten som enda venter på ikm!

Hei damer. Jeg hadde ikm på tirsdag. Den har fortsatt ikke kommet og jeg testet negativt i går. Syklusen min er nok desverre ikke i orden igjen etter fjerning av spiral i mai. Ventet først 7 uker på TR og når den kom var den som normalt, så da trodde jeg alt var i orden og regnet meg frem til ikm 22.7. Men nå må jeg bare vente videre :-( Kjedelig å ikke vite hva jeg skal forholde meg til. Lykke til dere som forsatt ikke har testet. Håper på mange positive svar 😊😆👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...