Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen andre her som er igang?

Har smerter som tilsier el/mens men hadde el for 5 dager siden.

Var slik sist pp også bare med myyye sterkere smerter fra 3dpo å helt til mens 5 dager for sein og med svakt positive tester i 7 dager (kjemisk)

Så redd for det samme igjen...

Fortsetter under...

Her tror jeg prøveperioden vår er ødelagt, had blødd/spottet nå i 7 dager, vær så mye at jeg mått ha brukt tampong, så om det har vært noe egg så har det blitt borte nå! Så nå legge jeg dette på is, og venter på gyn-time og utrednings-start!

Gjest MammaTilFelix

Noen andre her som er igang?

Har smerter som tilsier el/mens men hadde el for 5 dager siden.

Var slik sist pp også bare med myyye sterkere smerter fra 3dpo å helt til mens 5 dager for sein og med svakt positive tester i 7 dager (kjemisk)

Så redd for det samme igjen...

Ikke gi opp, du sier selv at smertene var myye verre sist! Krysser fingrene for deg :)

Gjest MammaTilFelix

Jeg tok en test nå 9dpo, men den var blenda hvit. Så enten er det for tidlig ellers er denne oppblåstheten ren innbilning! Får ta en ny test til helga, for tidlig å gi opp enda...

Altfor tidlig å gi opp! Blir spennende lesing til helgen, lykke til!!

Gjest MammaTilFelix

Her tror jeg prøveperioden vår er ødelagt, had blødd/spottet nå i 7 dager, vær så mye at jeg mått ha brukt tampong, så om det har vært noe egg så har det blitt borte nå! Så nå legge jeg dette på is, og venter på gyn-time og utrednings-start!

Det var trist lesing. Lykke til med utredning :)

Annonse

Takk for omtanken, er så lei nå:-/ men fikk gyn legetime 28 august! Så er igang!

Gjest MammaTilFelix

Takk for omtanken, er så lei nå:-/ men fikk gyn legetime 28 august! Så er igang!

Nyt sommeren med god mat og drikke, kan hende at du ikke får gjort det på en gooood stund igjen ☺️

Har vel også hørt om mer enn et tilfelle av at det klaffer i det prøvingen legges på is ;)

Ønsker deg lykke til i alle fall!

Da har Fertilityfriend påvist el, etter både positiv el-test og tilhørende tempstigning :)

Soldater ble sendt i felten til rett tid, 2 dager før og samme dag. Så da er det bare å vente...

Med el ca den 14. så burde IKM kanskje være i uke 31, men FF har satt den til uke 30 basert på at TR kom alt for tidlig sist. Og med bare en syklus å basere seg på så blir det jo sliK. Jeg håper virkelig at TR i alle fall kan komme til normal tid denne måneden, men helst kan hun holde seg unna ;)

Annonse

Samme her! Jeg svidde av en test i går 9 dpo, tenkte å vente til lørdag i hvert fall... IKM på mandag.

Kjenner dere noe da? Jeg føler jeg har konstante murringer i magen, og er oppblåst. Innbilning eller noe som skjer, hater denne ventetiden!

Gjest MammaTilFelix

Jeg er nå kun 4dpo, så det teller vel ikke så mye her, men nei, kjenner ingenting.. Sist jeg var gravid, så var jeg jo ikke bevisst symptomer. Husker bare at øl smakte VONDT, og jeg er veldig glad i øl!!!

Gleder meg til lørdag og oppdatering!

Sist hadde jeg murringer fra tiiidlig til mens kom 5 dager for sein (kjemisk) hadde svakt positive tester i en uke ca.

Nå har jeg hatt to dager med murringer, litt svakere i dag så hodet mitt er innstilt på samme regla.

Jeg har aldri hart noe symptomer mellom el og mens ig kun hatt slile murringer som det her forrige gang og denne..og har hatt en mnds opphild siden sist, da uten murringer.

Sist jeg var gravid kjente jeg heller ingenting. Tror ikke jeg var så bevist på å kjenne etter. Ble gravid i første pp, og var veldig overrasket når jeg testa på ikm (testa ikke før)

Er første pp nå også, og selv om jeg prøver å si til meg selv at det skal litt mye flaks til å lykkes i første pp igjen, innbiller jeg meg at det bli slik....

Her er det ingen symptomer, men ikke rart, bare 4 dpo ;)

Brystene har vært sykt ømme rundt el, men nå er de på bedringens vei heldigvis, litt mindre ømme nå! Sist syklus var de ømme helt til TR kom. Sist hadde jeg også endel murringer etter el, noe jeg ikke har nå. Kjenner egentlig lite, og egentlig er det vel slik det skal være! Håper jo kroppen begynner å normalisere seg litt nå. Siden TR kom 1 uke for tidlig sist så er jeg glad for å ikke kjenne like mye som sist, vil helst at det skal stabilisere seg. Eller aller helst at det skal sitte en liten spire!

Er det bare jeg som blir litt oppgitt over at det liksom bare er 20% sjans for å bli gravid selv med befruktet egg og alt på stell inni der? Og deretter er abort veldig vanlig...Jeg har alltid hørt de som omtaler babyen som et mirakel, men aldri skjønt hvorfor før nå ;) Ikke tenkt så nøye over det tidligere tydeligvis.

Mannen trodde ikke på meg først, at sjansen er så liten hver måned, OM vi treffer rett. Han ser jo gravide rundt hele tiden og trodde det skulle være lett som en plett bare prevensjonen forsvant. Bestekompisen hans og kona blir jo gravide omtrent ved å se på hverandre tilsynelatende, så ikke rart han tror det er enkelt. Han er araber, kanskje det er en fordel for oss? ;) Burde ha høyproduktive gener ;) Men så er jeg "gammal" og eggene i ferd med å gå ut på dato, bare for å veie opp  :P

Her har jeg gitt opp egentlig, men siden jeg blødde rundt eggløsning(hørt at det betyr ekstra fruktbar) men blødde lenge :-/

Og nå har jeg litt ømme nipler, så har jeg liiitt håp. Hva syntes dere? Er håpet ute siden heg blødde så mye ?

Kjøpte inn en 2-pakning med tester i dag. Håper på å få et +. Er fremdeles oppblåst og nå verker puppene mine... Er det virkelig mulig på innbille seg slike symptomer? Kan nesten ikke vente til at jeg skal tisse i morgen tidlig

kommer til å bli ekstra lang vente tid hvis du skal teste så tidlig hver mnd :P  ville venta!

Anonymous poster hash: c559c...fc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...