Gå til innhold

Ikke fått ordrebekreftelse eller lignende fra Zalando

Anbefalte innlegg

Bestilte fra Zalando for aller første gang på fredag, har ennå ikke fått ordrebekreftelse på mail. Har handlet masse på nett og alltid fått ordrebekreftelse innen få timer, selv fra småe nettbutikker jeg aldri har hørt om før. Pleier ikke Zalando å sende ut ordrebekreftelse? Pleier man å få en sånn velkommen-som-kunde-mail når man har registrert seg? Fikk ikke det heller, men bestillingen ble fullført kom det opp, hadde ingen problemer når jeg bestilte.

Jeg prøvd å logge meg inn tidligere i dag men fikk bare opp "feil passord", jeg skrev ned passordet så det skal være rett. Har valgt "glemt passord" to ganger men ikke fått noen mail med nytt passord, har gått et par timer nå og de skrev at det tar maks 15 min. Har selvfølgelig sjekket søppelboksen i mailen.

Jeg betalte med Visa og pengene er trukket/reservert på kontoen. Valgte nesten fakutura og angrer på at jeg ombestemte meg fordi da hadde jeg ikke brydd meg om jeg ikke fikk varene.

Noen som har opplevd det samme? Er de bare veldig trege på å sende info på mail? Venter til i morgen med å ta kontakt med de hvis jeg ikke får noen mail fra de med passord eller ordrebekreftelse.

Anonymous poster hash: e40b5...22c

Fortsetter under...

hmm... jeg slet med å logge meg inn med enten IE eller google crome, har du en av de, bruk en annen. Jeg slet en hel kveld før jeg gikk over til den andre og prøvde der. I forhold til respons, de har vært kjappe her.

Anonymous poster hash: 74337...759

hmm... jeg slet med å logge meg inn med enten IE eller google crome, har du en av de, bruk en annen. Jeg slet en hel kveld før jeg gikk over til den andre og prøvde der. I forhold til respons, de har vært kjappe her.

Fikk du beskjed om feil passord når du ikke klarte å logge inn?

De er litt dårlige på sånne standard tilbakemeldinger om leveringstid, betalingsbekreftelse ol, men varen kommer altså :) Tar litt lenger tid enn hos andre nettbutikker syns jeg, men varen kommer :) Beregn 1-2 uker leveringstid.

Anonymous poster hash: b955c...681

Annonse

Jeg bor i england så jeg har fått varer jeg har bestilt innen en uke- 2-4 dager som regel, det går raskt her, men til andre land så må man ta andre forhold med i beregningen. Og ja jeg fikk opp feil passord o.l. mye av det samme som deg. Bare tull, holdt på å sende en klage inn om at jeg ikke fikk logget meg inn da jeg kom på at det er andre nettsider som kan være vanskelig sånn og prøvde den andre av nettleserne jeg hadde og kom inn med engang. Slettet klagen da. Men ellers har jeg opplevd dem som seriøse og liker dem godt. 

Det med leveringstid er en ting, ikke så viktig for meg denne gangen, ikke hast. Menn klart to uker er litt lenge.

Jeg syns at det er veldig uproft å ikke sende ordrebekreftelse i løpet av første virkedag iallefall. De fleste sender bekrefte om så kl 22 på en lørdag.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...