Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Noen forslag? Helst ikke noe som inneholder ris! Anonymous poster hash: f9ebb...aa4
kaklemor Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Skjær kyllingfilet midt i, smør på smøreost og ei neve med noe krydder. Surr bacon rundt og stek litt i panne før du ovnsteker, server med salat og godt brød,:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Sett stekeovnen på 175 grader, legg kyllingfilet i ildfast form, ha litt olje i bunnen av formen og litt over kyllingen, krydre med salt og pepper. Har du stor ovn (eller små former) kan du steke potetbåter også samtidig. Kyllingen blir ferdig på ca 45 min. Potetbåter: ha olje, salt, pepper og presset hvitløk over og stek på 175 grader i ca 30-45 min. Kan også bruke andre krydder, men jeg får alltid vellykket resultat med denne varianten Anonymous poster hash: d3029...cac
☆☆☆ Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Mariner og hiv på grillen. Server i hambuurgerbrød med salat og dressing. Eller med kokte poteter, kryddersmør og salat. Eller grilla grønnsaker. Eller potetsalat. Eller i pitabrød. Eller med åommes frites og salat.
Elskerhøsten2014 Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Kylling gryte Skjær opp kyllingen i biter skjær opp paprikaen Skjær opp guleroter ellers bruker du det du liker kokosmelk kraften fra kyllingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå