Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har beregnet, er jeg 5 uker på vei. MEN måneden før den "siste" mensen, skulle jeg ha mensen og den kom ikke før en uke etter antatt. (jeg har ganske regelmessig mens). Tok en test, men den var negativ så jeg tenkte ikke mer over det. 1 uke etter forventet mens, fikk jeg en ganske rosa blødning og menslignende de påfølgende dagene etter. Siste mens (som jeg har regnet fra) føltes normal, bare at mengden var betydelig mindre. (brukte nesten bare truseinlegg). 

Testen jeg tok for en uke siden viste : 2-3 på Clearblue digital 

Symptomene mine er: ekstreme hovne og ømme bryster, kvalme som kommer og går, murringer i nederst i magen, sultfølelse. 

Så da er spørsmålet mitt: Er jeg 5 uker på vei eller mer?

Noen opplevd lignende eller? Håper på svar :-)

Fortsetter under...

Av å til har vi mindre blødninger enn andre ganger... Vl tro du er 5uker på vei som du sier.. Jeg hadde gått ut ifra det å heller bestilt meg en tidlig ultralyd i uke 7/8 så får du termin bekreftet der...

Lykke til....

Anonymous poster hash: e670b...894

Er du mindre enn 6 uker vil det være vanskelig selv på ul. Jeg måtte vente til jeg var sikker på å ha passert det før jeg fikk tidlig ul...

Hadde 2 dager småblødninger etter siste skikkelige mens, dette fant vi ut var blødning rundt tiden egget festet seg.

Anonymous poster hash: 4e641...8c1

Annonse

Ja, kom kjapt på innvendig ul og var da 9+3 ☺

Jeg hadde liknende problem så jeg spurte legen om tidlig ul. Fikk time på gyn pol og fikk innvendig ul.

Litt kjekt og vite når man har termin :)

hvordan var det da? Fant du ut hvor langt du var? :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...