Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg fikk meg legitime. Dagen jeg er 26+0(altså i uke 27) men det var ikke god nok dokumentasjon for NAV. Jeg må ha 26 fullgåtte uker eller så får jeg den i retur. Så da litt små irritert for at en uke skal ha så himmela mye å si for dem ringer jeg jordmor for å utsette timen en uke men da har ho ferie, ringer fastlegen, ho har også ferie, til slutt etter mye om og menn klarer ho å finne en turnuslege som kan skrive under på at jeg er 27 uker. Ikke nok med det så ringer jeg lønningskontoret for å sørge for at de sender mine inntektaopplysninger. Hva tror du ho sier i andre enden?!?!??? Jeg tar ferie nå så får ikke sendt av gårde papirene før jeg er tilbake, så da sender jeg kopi av septemberlønna di. (Jeg har termin i starten av oktober) så blir ikke overrasket om noe skjerer seg å at jeg ikke får penger første tiden av permisjonen Anonymous poster hash: 34460...344 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152166-spent-p%C3%A5-om-jeg-f%C3%A5r-foreldrepenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 29. juni 2014 #2 Del Skrevet 29. juni 2014 Huff, føler med deg. Jeg opplevde også mye styr med utbetalingene med førstemann. Tok hele tre måneder før jeg fikk utbetalt noe fra NAV. Og når jeg til slutt bel irritert og frustrert fikk jeg slengt ettermed at det er mitt ansvar å skaffe riktige opplysninger (noe jeg følte jeg hadde gjort etter utallinge besøk og telefoner til NAV og fikk nye beskjeder hver gang) Håpløst at dette skal bli vanskelig på grunn av ferie da! Har du fastlønn burde det ikke være noen sak for lønnskontoret å sende grunnlaget så snart de er tilbake i august. Men skulle ellers tro det gikk fint at hun kan sende opplysningene for juni i stedet for å vene til augusttallene er på plass. Snakk med henne når hun er tilbake fra ferie, kanskje hun er litt mer behjelpelig etter å ha hatt fri noen uker Tar jo ofte litt tid før ting går gjennom mølla til NAV, så september er jo lovlig seint mht lønnskontoret. Har selv termin noen uker etter deg, men satser på å ordne papirene til nav iløpet av august... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152166-spent-p%C3%A5-om-jeg-f%C3%A5r-foreldrepenger/#findComment-146481471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå