*Attpåklatten* Skrevet 29. juni 2014 #1 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har gitt litt søtpotetmos, men falt ikke helt i smak virker det som... Grøt går ned på høykant! Trodde lissom søtpotet var tingen, da det er den søteste grønnsaken?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koneogkone+2jenter Skrevet 29. juni 2014 #2 Del Skrevet 29. juni 2014 Her prøvde vi søtpotet og gulrotmos idag, blandet i litt mm, det gikk ned på høykant. Har ikke prøvd noe annet enn litt frukt og grøt før det, hun er 5 1/2 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Del Skrevet 29. juni 2014 Avokado blandet med litt mango og banan, i tillegg til litt olje:) Søtpotet også, men hun måtte smake noen ganger på det før det var greit og spiser bra hvis hun får litt fruktmos på tuppen:) Prøvd brokkoli, men det var IKKE poppis! Anonymous poster hash: 3d48d...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa3 Skrevet 29. juni 2014 #4 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Kjøttkake, potet, gulrot, brokolli, rosenkål og en dæsj smør/olivenolje i blenderen går ned på høykant👍 Endret 29. juni 2014 av Tessa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 30. juni 2014 #5 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg koker poteter, gulrøtter og kålrot. Kjører dette i mixern, og fryser ned i isbitbeholder. På den måten kan jeg ta opp et par biter hver dag, og tilsette det jeg ønsker av fisk/kjøtt/smør eller annen proteinkilde. Guttungen elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #6 Del Skrevet 10. juli 2014 Middagsglass fra Hipp og Nestle. De er faktisk ikke så skumle som folk skal ha det til. Allt av innhold står på glasset og det er ikke tilsatt hverken konserveringsmidler eller salt. Mine andre, store barn har fåt det uten å ta skade av det, og de spiser, i dag, så og si alt, og er slettes ikke kresne. Hun elsker alle vi har prøvd bortsett fra fiskeboller (den luktet forøvrig høgg.) Bestemors lappskaus er en stor favoritt, da gaper hun etter mer enda hele det store glasset er tomt. (Hun er 7 måneder). Anonymous poster hash: f0acd...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå