MamsenMedToSmå Skrevet 29. juni 2014 #1 Del Skrevet 29. juni 2014 Vi ønsker barn nr to, men syklusen min er helt på bærtur. (Vært det i mange år). Jeg har sykluser på alt fra 28 til 60 dager. Da sier det seg jo selv at det er vanskelig å vite når/om jeg har eggløsning. Jeg har derfor brukt en hel haug med eggløsningstester og pengene flyyyr ut at vinduet. Lurer derfor på å kjøpe meg fertelitetsmonitor. Synes det er veldig dyrt,men det blir det jo uansett med hundrevis billigstrimler hver måned også. Noen som bruker det, erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152150-fertelitetsmonitor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har brukt baby comp (temping) siden jeg slutta med p-plaster i november. Måket var å bruke den som prevensjon og i tillegg kartlegge eggløsning. Jeg er kjempefornøyd så langt! Syklusen min er nå kartlagt, og det stemmer hver gang compen lyser om eggløsning at jeg har hatt det. Vi har ikke prøvd å bli gravide før nå, så kan ikke si hvordan den er til akkurat dette. Vi driver å legger inn aksjer i disse dager, og håper at det i alle fall hjelper en del at vi har fått kartlagt eggløsningen med baby compen Anonymous poster hash: cfd96...4b8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152150-fertelitetsmonitor/#findComment-146481002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har brukt baby comp (temping) siden jeg slutta med p-plaster i november. Måket var å bruke den som prevensjon og i tillegg kartlegge eggløsning. Jeg er kjempefornøyd så langt! Syklusen min er nå kartlagt, og det stemmer hver gang compen lyser om eggløsning at jeg har hatt det. Vi har ikke prøvd å bli gravide før nå, så kan ikke si hvordan den er til akkurat dette. Vi driver å legger inn aksjer i disse dager, og håper at det i alle fall hjelper en del at vi har fått kartlagt eggløsningen med baby compen Anonymous poster hash: cfd96...4b8 Takk for svar! Har aldri hørt om babycomp. Vil du anbefale den over f.eks clearblue? Er det andre forskjeller enn at den måler med spytt og ikke urin? Vet du om den funker på samme måte når man har veldig uregelmessige sykluser? Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer for dere raskt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152150-fertelitetsmonitor/#findComment-146481095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har brukt baby comp (temping) siden jeg slutta med p-plaster i november. Måket var å bruke den som prevensjon og i tillegg kartlegge eggløsning. Jeg er kjempefornøyd så langt! Syklusen min er nå kartlagt, og det stemmer hver gang compen lyser om eggløsning at jeg har hatt det. Vi har ikke prøvd å bli gravide før nå, så kan ikke si hvordan den er til akkurat dette. Vi driver å legger inn aksjer i disse dager, og håper at det i alle fall hjelper en del at vi har fått kartlagt eggløsningen med baby compen Anonymous poster hash: cfd96...4b8 Takk for svar!Har aldri hørt om babycomp. Vil du anbefale den over f.eks clearblue? Er det andre forskjeller enn at den måler med spytt og ikke urin? Vet du om den funker på samme måte når man har veldig uregelmessige sykluser? Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer for dere raskt! Babycomp er temperatur-måler som du bruker hver morgen med en gang du våkner. Jeg måler tempen under tunga, og tempen måles med to desimaler. Greia er at basaltemperaturen vår forandrer seg iløpetav syklusen, og ut fra temperaturene som måles får du kartlagt når du har eggløsning osv. Søk på babycomp på Google, så finner du mer info! Den er ganske dyr, men jeg kjøpte brukt på finn for kanskje 1200,- eller noe, og er som sagt veldig fornøyd med den som prevensjon! Og nå håper vi det klaffer bra ifht å bli gravide, med tanke på at eggløsningen er godt kartlagt! Anonymous poster hash: cfd96...4b8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144152150-fertelitetsmonitor/#findComment-146481130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå