Gå til innhold

Jeg forelsket meg i en kollega- pinlig i etterkant!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her for en stund siden om at jeg hadde forelsket meg i en kollega.... Jeg er gift og vi har tre barn...... Og så ble jeg hodestups forelsket i en mann på jobben, helt utrolig! Jeg ble som en fnisete tenåring, altså!

Men: Jeg gjorde absolutt ingenting med det. Han har fått en klem kun én gang, og det var i en naturlig sammenheng. Jeg har derfor ikke gjort noe galt i konkret forstand, men var vilt forelsket i fire ukers tid. Nå har jeg fått ferie, og følelsene for ham er nå helt borte. Han jobber nå, og har ferie etter meg. Deretter slutter han i jobben, så vi skal ikke jobbe sammen mer.

Men jeg er så flau!! Herregud, jeg har jo oppført meg som et naut på jobben! Jeg strålte! Og flørtet med ham med blikk etc. Jeg prøvde jo å oppføre meg rimelig normalt, men det var ikke så lett. Huff, jeg blir bare så flau!! Trebarnsmoren, liksom.... Heldigvis har mannen min og jeg et veldig solid forhold, vi har vært gift i ti år og har det bra. Men jeg har ALDRI opplevd å få følelser for andre i denne tiden, og skammer meg veldig nå i etterkant.

Hva kan kollegaen min ha tenkt??

Huff, måtte bare lufte litt frustrasjon!

Anonymous poster hash: b9a9e...450
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skrevet

Han har sikkert tenkt at du likte ham, men at du likevel hadde respekt nok for de hjemme til å ikke gjøre noe med det.

Det er krydder i hverdagen med litt oppmerksomhet, så lenge den ikke blir invaderende. Godt for selvtilliten.

Ingen vits i å klandre deg selv, du har vært blid og hyggelig og gitt mannen kompliment indirekte, men ikke gjort noe galt.

Vær glad for at du er i stand til å føle slike følelser fremdeles og likevel sette størst pris på mannen din :)

Anonymous poster hash: fc44c...8d5
Skrevet

Vet du, når slike ting kommer over meg nyter jeg det bare mens det varer. Ikke flaut, men jeg blir ikke fnisete eller noe heller, altså. Bare deilig med litt sommerfugler.

Anonymous poster hash: bf665...f08

Skrevet

HI her. Tusen takk for hyggelig svar! :smilorange: Jeg skammer meg skikkelig i etterkant, jeg håper bare ikke at han følte jeg var innpåsliten.... Men det var litt godt å kjenne på disse følelsene, jeg følte meg 15 år yngre!

Skrevet

Følelser kan man inn styre😊 Du gjorde alt riktig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...